جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

حمله تند حمید روحانی به هاشمی رفسنجانی

حمید روحانی رییس بنیاد موسوم به تاریخ‌ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حمله کرد.

به گزارش ۲۴ آنلاین، سید حمید روحانی در مسجد فقیه سبزواری گفت: ریشه اندیشه فکری آقای هاشمی از جبهه ملی گرفته شده است، ایشان در دوره‌ای تا جائی پیش رفت که می‌خواست زمینه حضور آمریکائی‌ها را به ایران فراهم کند و قضیه مک فارلین نمونه همین بود و می‌خواست امام را در عمل انجام شده قرار دهد اما امام چنین شخصیتی نبودند و دستور دادند کسی حق ندارد با وی مذاکره و ملاقات کند و مک فارلین دست از پادرازتر از ایران خارج شد.

سیدحمید روحانی افزود:بعد از رحلت امام که مقام معظم رهبری رسالت ولایت فقیه را بردوش گرفت، هاشمی رفسنجانی همچنان به دنبال مطامع خود بود و می‌خواست رهبری را تحت تاثیر خود قرار دهد اما رهبری با خدا معامله کرده و دارای خلوص است و با تمام وجود پای اسلام و انقلاب و خون شهدا ایستاده است و برخلاف خواست اسلام ناب و قرآن کاری انجام نمی‌دهند.

روحانی گفت: هاشمی‌رفسنجانی درصدد بود به نحوی رهبری را تحت فشار قرار دهد و نامه ایشان به رهبری(در سال۱۳۸۸) مصداق این مسئله است در حالی که مقام معظم رهبری ایستاد و آن توطئه نیز خنثی شد.

وی افزود: رهبری پیرو راه حسین(ع) و اسلام راستین و امام است و اجازه ندادند آن توطئه خطرناک به جایی برسد و از سوی دیگر مردم بابصیرت در ۹ دی، تیر خلاص را بر قلب فتنه‌گران زدند و این حرکت دشمن را مایوس کرد و تمام زحمات دشمن را بر باد داد و توطئه چندین ساله آمریکا خنثی شد و دشمن نیز بهت زده شد.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن دست بردار نیست و رها نمی‌کند، مقام معظم رهبری بارها در این زمینه هشدار دادند، کتابی آقای سریع‌القلم نوشته و اگر آن را مطالعه کنید متوجه عمق خطر می‌شوید، در این کتاب مسائل به نحوی مطرح شده که بدون غرب نمی‌توان به ترقی رسید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *