جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر/ به صلیب کشیدن وحشیانه یک نانوا و یک پلیس توسط داعش +۱۸

مجله انلاین دوستان  :  گروه تکفیری داعش در منطقه «دیرحافر» سوریه که نام آن را به «دارالفتح» تغییر داده داده دو تن از شهروندان سوری را به اتهام همکاری با نظام و ارتش سوریه اعدام کرد.

داعش اعلام کرده که «ابراهیم جاسم ابن عزیز» شاطر نانوایی و «رمضان البرهو ابن شریف» پلیس نظام سوریه دو فردی هستند که با نظام اسد همکاری می‌کردند و به مجازات مرگ و به صلیب کشیده شدن محکوم شده‌اند.
در تصاویر منتشر شده از صحنه اعدام هولناک این افراد که دهها نفر از مردم دیرحافر در میدان اعدام این صحنه را نظاره کردند دو محکوم به اعدام با چشم و دستانی بسته به میدان آورده شده و پس از کشته شدن به صلیب کشیده شدند.

در برگه‌ای که بر روی پیکر بی‌جان ابراهیم و رمضان نصب شده نوشته شده که این افراد به مدت سه روز به صلیب کشیده می‌شوند.
مزدوران داعش برای ارعاب مردم مناطق تحت کنترل خود و جلوگیری از هرگونه شورش، تظاهرات و اقدام مردم علیه این گروه تروریستی، هر از گاهی دست به اینگونه جنایت‌ها می‌زنند.

شیوه‌های جنایتکارانه داعشی‌ها ‌که به دروغ و فریب با عنوان «دولت اسلامی» صورت می‌گیرد فرا‌تر از حد تصور آدمی است.
روز گذشته «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی که به اسارت این گروه تکفیری درآمده بود به شیوه زنده زنده سوزاندن اعدام شد که این روش جدید‌ترین ابداع ذهن‌های بیمار و وارثان شبکه القاعده است که می‌خواهند با قتل، به آتش کشیدن و ویرانگری سلطه خودشان را تحمیل کنند.

www.dustaan.com-تصاویر به صلیب کشیدن وحشیانه یک نانوا و یک پلیس توسط داعش +۱۸

تصاویر/ به صلیب کشیدن وحشیانه یک نانوا و یک پلیس توسط داعش +18
تصاویر/ به صلیب کشیدن وحشیانه یک نانوا و یک پلیس توسط داعش +۱۸

www.dustaan.com-تصاویر به صلیب کشیدن وحشیانه یک نانوا و یک پلیس توسط داعش +۱۸--۱۲ www.dustaan.com-تصاویر به صلیب کشیدن وحشیانه یک نانوا و یک پلیس توسط داعش +۱۸--۱۳ www.dustaan.com-تصاویر به صلیب کشیدن وحشیانه یک نانوا و یک پلیس توسط داعش +۱۸--۱۴ www.dustaan.com-تصاویر به صلیب کشیدن وحشیانه یک نانوا و یک پلیس توسط داعش +۱۸--۱۵ www.dustaan.com-تصاویر به صلیب کشیدن وحشیانه یک نانوا و یک پلیس توسط داعش +۱۸--۱۶ www.dustaan.com-تصاویر به صلیب کشیدن وحشیانه یک نانوا و یک پلیس توسط داعش +۱۸--۱۷ www.dustaan.com-تصاویر به صلیب کشیدن وحشیانه یک نانوا و یک پلیس توسط داعش +۱۸--۱۸

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. اگه به دار کشیدن در ملاء عام منفوره ، چرا در ایران این کار رو باعث قسی القلب شدن مردم میشه انجام میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *