جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳ قبل از ظهر به وقت تهران

بیک‌زاده پس از اخراج: خدا جواب دروغ‌پردازی‌ها را می‌دهد

مجله انلاین دوستان :  بازیکن فصل قبل استقلال می‌گوید اصلا با این تیم قراردادی نداشته که حالا او را در فهرست مازاد قرار داده‌اند.

بیک‌زاده پس از اخراج: خدا جواب دروغ‌پردازی‌ها را می‌دهد
بیک‌زاده پس از اخراج: خدا جواب دروغ‌پردازی‌ها را می‌دهد

 

هاشم بیک‌زاده در گفت وگو با ایسنا، درباره صحبت‌های بهرام امیری که اعلام کرده توسط پرویز مظلومی در لیست مازاد قرار گرفته است گفت: برایم این صحبت‌ها عجیب است. من اصلا با استقلال قراردادی نداشتم که بخواهند من را در لیست فروش یا مازاد قرار دهند! من قرارداد دو ساله‌ای با استقلال داشتم که یک سال آن گذشته بود و سال دوم نیز توافقی بود و در صورت توافق دو طرف قرارداد تمدید می‌شد. اگر من با استقلال قرارداد داشتم، باید از روز اول مانند دیگر بازیکنان به تمرین‌ها می‌رفتم و خودم را به باشگاه معرفی می‌کردم. من خودم با شرایطی که وجود داشت تمایلی به ماندن در استقلال نداشتم و می‌خواستم این موضوع را به صورت فنی با پرویز مظلومی در میان بگذارم.

او افزود: می‌خواستم به سرمربی استقلال بگویم که می‌خواهم در جایی بازی کنم که آرامش حاکم باشد. با مشکلات زیادی در این چند وقت در استقلال روبه‌رو بودم و دلیلی نمی‌دیدم که بخواهم در این فضای پرتنش بمانم به همین خاطر از قبل تصمیم گرفته بودم که راهم را این فصل از استقلال جدا کنم.

بازیکن فصل قبل استقلال در پاسخ به این سوال که برای فصل بعد چه تصمیمی دارید گفت: مدیر برنامه‌ام با چند باشگاه در تماس است و ان‌شاءالله بعد از بررسی شرایط، بهترین تصمیم را می‌گیرم.

بیک‌زاده در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با جدایی رضا عنایتی، امیرحسین صادقی و شما رفتار خوبی با بازیکنان قدیمی استقلال در این فصل صورت نگرفته است گفت: من درباره خودم صحبت نمی‌کنم اما فکر می‌کنم احترام بازیکنان قدیمی استقلال در این فصل حفظ نشد. به هر حال این موضوع نیز بر روی باشگاه تاثیرگذار خواهد بود. نمی‌شود هر طور که خواستیم با بازیکن برخورد کنیم و انتظار هیچ پاسخی هم نداشته باشیم. به هر حال همه ما به خدا اعتقاد داریم و حتما خدا پاسخ زرنگ‌بازی‌ها و دروغ‌پردازی‌ها را می‌دهد.

وی در پایان گفت: تنها می‌خواهم این را بگویم که آن بالا خدایی وجود دارد و این خداست که سرنوشت انسان‌ها را رقم می‌زند،‌ نه ایکس و ایگرگ.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *