شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱ بعد از ظهر به وقت تهران

مهمترین خدمات زیبایی که آرایشگاه زنانه در نیاوران ارائه می دهد چیا هستن؟

این روزها معمولاً افراد به دنبال سالن های زیبایی می گردنند که انواع خدمات زیبایی را به مشتریان خود ارائه می دهند تا مشتریان برای دریافت خدمات گوناگون، نیاز نباشد به چندین آرایشگاه زنانه سر بزنند.

اگر شما هم به دنبال آرایشگاه زنانه تخصصی با خدمات باکیفیت در محدوده ی نیاوران تهران هستید و می خواهید از چندین خدمات بهره مند شوید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

مهمترین خدمات زیبایی که آرایشگاه زنانه در نیاوران ارائه می دهد چیا هستن؟

معیار انتخاب بهترین سالن زیبایی زنانه چیست؟

اینکه معیار انتخاب بهترین آرایشگاه زنانه چیست، بستگی به انتظارات مشتریان از آرایشگاه های زیبایی دارد.

ما در اینجا قصد داریم تا به صورت خلاصه، ویژگی ها و معیارهای یک آرایشگاه یا آرایشگاه زنانه خوب را با شما در میان  بگذاریم.

ویژگی ها و معیارهای یک آرایشگاه زنانه در نیاوران

  • قیمت مناسب و منطقی

اینکه مشتری پس از انجام کارهای خود با قیمتی منصفانه و منطقی روبرو شود و با رضایت خاطر آرایشگاه زنانه را ترک کند، از مهمترین فاکتورهای یک آرایشگاه زنانه خوب است.

  • فضای شیک و راحت و آرام

فضا سازی سالن ها باید به گونه ای باشد که هم آرایشگران بتوانند به راحتی به کارهای خود بپردازند و هم مشتریانی که در حالت انتظار هستند از فضای تنگ احساس ناراحتی و خستگی نکنند.

  • به روز بودن خدمات سالن

آرایشگران باید با مدل های جدید و به روز آشنا باشند.

  • نزدیک بودن سالن به محل سکونت یا محل کار مشتری

این نکته در انتخاب آرایشگاه زنانه از طرف مشتریان بسیار حائز اهمیت است.

  • شنیدن درخواست مشتری و ارائه خدمات طبق نظر مشتری
    سلیقه ی مشتریان همواره باید در زمان ارائه ی خدمات لحاظ شود. بی توجهی به نظر مشتری باعث می شود تا کار در نهایت با سلیقه و نظر او مطابقت نداشته باشد. در نتیجه به دلش نمی نشیند و دلخوری مشتری را به همراه خواهد داشت.
  • برخورد مناسب و حرفه ای پرسنل در محیط آرایشگاه نیز برای بازگشت مجدد مشتریان به سالن بسیار مهم است.
  • عدم ازدحام و وجود نظم در آرایشگاه

یکی از تاثیرگذارترین فاکتور ها برای جلب مشتریان، وجود نظم و ترتیب است. قطعا شلوغی سالن و احساس هرج و مرج می‌تواند برای بسیاری از مشتریان آزاردهنده باشد.

  • یکی از اصول و معیارهای انتخاب آرایشگاه خوب رعایت بهداشت و پاکیزگی محیط و استفاده از وسایل یک بار مصرف و ضدعفونی شده و استاندارد، برای مشتریان است.
  • هر چند نکات عنوان شده در بالا مهم هستند؛ اما مهمترین معیار برای مشتریان، ارائه خدمات با کیفیت و استفاده از مواد اورجینال و مرغوب توسط آرایشگران می‌باشد.

پس از بررسی معیارهای انتخاب یک آرایشگاه مناسب، اکنون به بررسی خدمات موجود در این آرایشگاه ها می پردازیم که معیار و فاکتور مناسبی برای انتخاب آرایشگاه است.

  • خدمات عروس
  • خدمات میزانپلی و میک آپ
  • خدمات شنیون و براشینگ مو
  • خدمات رنگ، لایت، دکلره، مش، آمبره، سامبره و بالیاژ مو
  • موخوره گیری از موهای بلند
  • بوتاکس مو
  • فر دائم مو
  • کرلی مو
  • کاشت مژه
  • کوپ و کوتاهی مو
  • خدمات اپیلاسیون بدن
  • اصلاح صورت و ابرو و رنگ ابرو

عمده ی خدماتی که مشتریان انتظار دارند تا در یک آرایشگاه زنانه در نیاوران دریافت کنند، خدمات عنوان شده در بالا هستند.

اکنون به توضیح پاره ای از موارد گفته شده در بالا می پردازیم.

شینیون مو

مهمترین خدمات زیبایی که آرایشگاه زنانه در نیاوران ارائه می دهد چیا هستن؟

یکی دیگر از خدمات سالن‌های زیبایی، شینیون مو است. در این روش موها توسط سنجاق یا گیره در پشت سر تزئین می‌شوند و یا به عبارتی جمع‌کردن مو با سنجاق را پشت سر، شینیون می گویند. شینیون دارای سبک های مختلفی برای عروسی‌ها، نامزدی‌ها و مراسمات رسمی می‌باشد. نحوه ی اجرای و پیاده سازی شینیون ها به لحاظ کیفیت و تمیزی کار بسیار مهم هستند. بنابراین انجام آن زیر نظر شینیون کاران حرفه ای بسیار حائز اهمیت است.

اکستنشن مو

در اکستنشن مو از موهای طبیعی و مصنوعی استفاده می‌شود. به طور کلی اضافه‌کردن مو به‌منظور پرپشت دیده شدن موها و بلند نشان‌دادن مو ها را اکستنشن می‌گویند. یکی از مزایای بهره گیری از اکستنشن آسیب وارد نشدن به ریشه مو است. خوبی این روش اینست که در استفاده از اکستنشن هیچ‌گونه محدودیت سنی وجود ندارد.

رنگ یا مش کردن مو

 

مهمترین خدمات زیبایی که آرایشگاه زنانه در نیاوران ارائه می دهد چیا هستن؟

رنگ کردن مو عملی است که؛ برای تغییر رنگ موهای طبیعی و یا برای مخفی کردن موهای سفید در خانم‌ها و آقایان صورت می‌گیرد و یکی از پر طرفدارترین خدمات ارائه شده در سالن‌های آرایشی می‌باشد.

مش کردن مو به مفهوم روشن‌ کردن قسمت‌هایی از مو است که به آن لایت هم گفته می‌شود که واژه ای انگلیسی است. مفهوم لایت کردن مو ها به معنی سه درجه روشن‌تر شدن مو نسبت به رنگ پایه اصلی مو می‌باشد.

بهتر است بدانید که دکلره ماده ایست که در انجام این کار استفاده می‌شود.

اکسیدان چیست ؟

کاتالیزور مواد در انواع مختلف رنگ و مش ، اکسیدان است که نسبت‌های آن در ترکیب رنگ و مش بسیار مهم می باشد. همچنین درصد استفاده از اکسیدان برای رنگ‌ها با برندهای مختلف متفاوت است. اکسیدان بر کیفیت بافت مو اثر می گذارد، بنابراین بسیار حائز اهمیت است که میزان استفاده از آن توسط یک فرد حرفه ای و با تجربه تعیین شود.

سخن پایانی

اگر به دنبال آرایشگاه زنانه در نیاوران هستید که خدمات مختلفی را با بالاترین کیفیت به شما ارائه کند، پیشنهاد ما به شما، آرایشگاه زنانه قصر جم است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قصر جم از خدمات بی نظیر این آرایشگاه بهره مند شوید.

پس از تعیین وقت با شماره های ۴۰۲۲۸۸۵۲-۰۲۱ و ۴۰۲۲۸۸۲۱-۰۲۱ و همراه ۰۹۱۹۵۰۲۸۱۵۰ و مراجعه به آرایشگاه زنانه قصر جم از تجربه و توانمندی ناخن کاران مجرب سالن قصر جم بهره مند شوید و لذت داشتن بی نظیر ترین و زیبا ترین ناخن ها را با ما تجربه کنید.

 

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *