سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۲:۴۳ بعد از ظهر به وقت تهران

آموزش حرفه‌ای سر بریدن به کودکان داعشی!

مجله انلاین دوستان :  داعش به کودکانی که از قلب اروپا وارد این گروه شدند، تیراندازی، سربریدن، آمادگی برای اجرای عملیات انتحاری و منفجر کردن کمربند انتحاری را آموزش می‌دهد.

dustaan.com-آموزش حرفه‌ای سر بریدن به کودکان داعشی در تصاویری که با لوگوی موسوم به ارم نیوز پخش شد، گروه تکفیری داعش به کودکانی که از قلب اروپا وارد این گروه شدند یا داعش با کشتن پدران و کنیزی گرفتن مادرانشان آنان را به اسیری گرفته است در اردوگاههای آموزشی، تیراندازی، سربریدن، آمادگی برای اجرای عملیات انتحاری و منفجر کردن کمربند انتحاری را آموزش می دهد.

در این تصاویر کودکان، بچه شیرهای ابوبکر البغدادی توصیف می شوند که نه فقط از کشورهای اسلامی بلکه از قلب اروپا به مرکز پرورش تروریستهای داعش آمدند.
در این تصاویر اذعان شد این کودکان یتیمانی هستند که خانواده های خود را در خلال جنگ از دست دادند یا پسرانی هستند که گروه صهیونیستی تکفیری داعش در مناطق اشغال شده پس از کشتن پدرانشان و به کنیزی گرفتن مادرانشان آنها را به غنیمت گرفته است و اکنون آنها را آموزش می دهد علاوه بر اینکه این سازمان آموزش اجباری نظامی کودکان را در شهرها و روستاهای تحت سلطه ابوبکر البغدادی اعلام کرد ، کودکان در خلال این آموزش تیراندازی ،سربریدن ، سوار شدن بر تانک ها را آموزش می بینند.
در تصاویر پخش شده در عملیاتی فرضی کودکان قبل از رفتن به عملیات انتحاری و منفجر کردن کمربندهای انفجاری خود با دیگر دوستان خود وداع می کنند سپس با رفتن به صحنه، کمربندهای خود را منفجر می کنند.
در پایان این گزارش اذعان شد گروه تکفیری داعش هم اکنون در حال آموزش هزاران کودک است.
منبع: نسیم
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *