جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ بعد از ظهر به وقت تهران

کتک زدن شدید معلم توسط شاگردش +عکس

مجله خبری دوستان : به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که کتک زدن شدید معلم توسط دانش آموزش را نشان می دهد ، فیلم این حرکت بی شرمانه میلیون ها بازدید در شبکه های اجتماعی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل بی‌شرمانه یک دانش آموز در رفتار با معلمش را در شهر “فوکوکا ” ژاپن به تصویر می کشد. این ویدئو که توسط یکی از دانش آموزان و با دوربین تلفن همراه تهیه شده است این دانش آموز ۱۶ ساله را نشان می دهد که در مقابل چشمان سایر همکلاسی‌هایش ناگهان با مشت و لگد به جان معلمش می افتد.

گفته می شود علت رفتار وقیحانه این دانش آموز تبلتی بوده که معلمش سر کلاس از او گرفته بود. ظاهرا این معلم ۲۳ ساله از همه دانش آموزان خواسته بود تا در هنگام درس از تبلت و موبایل خود استفاده نکنند که این دانش آموز خاطی به این درخواست بی توجهی می کرد. در ادامه معلم تبلت را از او گرفت و در جیب خود قرار داد. هنگامی که تلاش این دانش آموز برای گرفتن تبلت و حتی برداشتن آن از جیب معلمش بی نتیجه ماند او شروع به زدن معلمش کرد. گفته می شود این معلم از چندین ناحیه بدن دچار جراحت سطحی شده است.

بنا به گزارش تایمز ژاپن این دانش آموز در شب ۲۹ سپتامبر به دلیل ضرب و شتم معلم خود بازداشت شده است. همچنین بعد از این اتفاق، مسئولان این مدرسه نیز اعلام کرده اند که این دانش آموز خاطی به شدیدترین وجه ممکن تنبیه خواهد شد.

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار در یوتیوب تاکنون میلیون ها بیننده داشته است.

کتک زدن شدید معلم توسط شاگردش

۳.۲/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *