جمعه , ۱۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶ بعد از ظهر به وقت تهران

رژه رهبر داعش و محافظانش در خیابان! +عکس

مجله انلاین دوستان :  سایت‌های حامی داعش در تازه‌ترین اقدام خود با هدف مشروعیت‌سازی برای “ابوبکر البغدادی” خلیفه خودخوانده داعش، عکسی از خودرو وی منتشر کردند.
این سایت‌ها در توضیح این عکس آورده اند: «در این تصویر، خلیفه را مشاهده می کنید که در حال تفقد از احوال رعیت (مردم) است!»
این در حالی است که در عکس منتشرشده، هیچ اثری از مردم دیده نمی‌شود و تنها چند اسب و سوارکار به چشم می‌خورند که پیشاپیش کاروانی مرکب از چند خودرو شاسی‌بلند حرکت می‌کنند!

رژه رهبر داعش و محافظانش در خیابان! +عکس
رژه رهبر داعش و محافظانش در خیابان! +عکس

به نظر می‌رسد تروریست‌های صدامی-تکفیری مدتی است با توجه به عدم اقبال عمومی به آنها، آرزوهای خود را در قالب عکس و خبر منتشر می کنند

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1.  بسمه تعالی
    با سلام و احترام خدمت شما . خواهشمندم اول مطالعه و بعد قضاوت بفرمایید . تفکر برتر از ۷۰ سال عبادت است .
    آیات ۶۸ و ۶۹ و ۷۴ از سوره حج : و اگر بر تو پرخاش کردند بگو خدا داناتر است بدانچه میکنید . خدا حکم کند میان شما روز قیامت در آنچه بودید در آن اختلاف میکردید . ارج نگه نداشتند خدا را حق ارجمندیش همانا خداست توانای عزتمند .
    این مطالب صرفاً جهت اطلاعند و قصد غالب کردن و نصیحت کردن را ندارم .
    جهان سوم جائیست که مردمش در فکر آمدن یک روز خوبند نه آوردنش . ملتی که کتاب نمیخواند باید تاریخ را تجربه کند .
    مقدمه : أَشهَدُ أَنَّ علی خوشبختی من فرمان خدایِ دانا و توانا و قادر و بی همتا
     واجباتت را انجام بده / بجای مستحبات فقط کار مردم را راه بیانداز / اگر کسی گفت چرا / بگو علی گفته بود . شیعه = مطیع بودن
     اینرا میدانم که ما برای کمک به خلق آفریده شده ایم / اما دیگران برای چه خلق شده اند را نمیدانم . لا اِکراهَ فِی الدّین = خداوند به ما اختیار و صداقت در انتخاب دین ( کتابی که در شب قدر بر سرمان میگذاریم ) و سرنوشتمان را داده است نه اطاعت از روی اجبار که مجبور نشویم بخاطر راحتی خودمان برخی احکام دین را تغییر دهیم و بدنامی ادیان الهی را به بار آوریم
     نظر افراد جامعه محترم است نه لازم الاجراء
     اینکه ما در کربلا نبوده ایم اشتباه ما نیست / اگر دین خدا تنها شود یا عده قلیلی با آن بازی کنند تقصیر ماست .
    مثلا اگر کسی به والدین ما بی احترامی کند و یا کاریکاتور پیامبر اعظم را بکشد به ما بر میخورد ولی وقتی کاریکاتور خدا را میکشند نسبت به آنها بی تفاوتیم و از کنارش به راحتی میگذریم مانند دزدی ها و زرنگ بازی ها و بدحجابی ها و چشم چرانی ها .
    موضوع ۱ : کاتالوگ آفریننده همه ی انسانها = قرآن = وعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا = نه نظر من / نه نظر شما / فقط نظر خداوند که به معنی اتحاد بر اساس اقتصاد و فرهنگ و سیاست الهی میباشد .
    * پیام امام حسین علیه السلام این بود که اگر اتحاد تمام عالم بر اساس ضد ارزشهای الهی صورت گیرد باز تفرقه وجود خواهد داشت و کسانی مانند حضرت مهدی ( ع ) هستند که به فرمان خدا در سطح جامعه اهمیت بدهند و آنرا به کرسی بنشانند * مثلا اگر من با بدحجابی به خدا توهین کنم و بگویم به کسی ربطی ندارد ” کسانی هم پیدا میشوند که چشم چرانی / دزدی / چشم و همچشمی و ….. را انجام بدهند و بگویند به کسی ربطی ندارد و تفرقه و بی اعتمادی ایجاد شود .
     اگر چه سوز و گداز حسینیان کم نیست ولی فقط به دعا و شعار و پرچم نیست
     قسم به عصمت زهرا که تا فرج نرسد عزای غربت مهدی کم از محرم نیست
     تفاوت اصل یهود و مسیح و اسلام با کمونیست = امر به معروف و نهی از منکر که ربطی به باطن افراد ندارد و اتمام حجت خداست قبل از گفتن نمیدانستیم و یا چکار میشود کرد و یا افتخار به حل مشکلات پس از خسارات وارده و یا شایعه پراکنی و بی نظمی و درست کردن انواع کلیپ و یا ایجاد فضای بی اعتمادی که از تفرقه هم بدتر است .
     * نماز خواندن یا نخواندن و داشتن دل پاک و زندگی خصوصی دیگران ( مدل انواع وسایل ) به من ربطی ندارد ولی غلبه ضد ارزشهای
    الهی بر ارزشهای الهی به همه ربط دارد . امر و نهی نه بی نظمی و کتک کاری است و نه خواهش
     ازدواج سنت پیامبر و امری مستحب است که بسته به موقعیت زمانی و مکانی واجب میشود و نوعی اصلاح است . مسواک زدن هم سنت پیامبر است ولی مستحب ولی در مقابل آن امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی است برای آسان شدن راه حلال مانند چشم و همچشمی نکردن . * اگر اینقدر که به یک مجرد بی خطر نگاه های تحقیر آمیز و کنایه دار و ….. میکنیم به بعضی متأهلینی که دزدی و گرانفروشی و چشم و همچشمی و غیبت و ….. را مرتکب میشوند نگاه میکردیم به گفتن چکار میشود کرد نمیرسیدیم .
     همان پیامبری که ازدواج را سنت خود قرار دادند فرموده اند : زن بی حیای ( برای شوهر ) با حیا ( برای جامعه ) از من است .
     قانون حجاب آیه ۳۱ از سوره نور .
     متأسفانه هر موقع به مردم ( افرادی که از یک مسئول به ما نزدیکترند ) و برخی مسئولین امر و نهی میکنیم فقط عباراتی مانند : تو اول خودتو اصلاح کن و یا تو چکاره حسنی به گوشمان میرسد . منتخبان و مسئولین هم از همین ملتند.
     آدم ها لالت میکنند و بعد هی میپرسند چرا حرف نمیزنی ؟ و یا مدام از کمبود مرد حرف میزنند .
    موضوع ۲ : لا یُکَلِفُ الله نَفساً الا وُسعَها = خداوند کسی را مکلّف نمیکند مگر در حد توانش ( نه در حد سلیقه اش ) .
     خداوند هم رحمان و رحیم است و هم قهار ( حسابگر ) / خوبی ها را ۱۰ برابر و بدی ها را یک برابر حساب میکند / پس اختیار با خودمان است . خداوند حضرت آدم را بخاطر اینکه گول خورد و سعی در انجام ندادن گناه داشت بخشید ولی در عین حال او را از بهشت راند و به این دنیا فرستاد تا قبل از مرگش خطایش را جبران کند .
     حضرت زهرا ( س ) میفرمایند هر کس به آنچه که ما به او امر و یا نهی کردیم عمل نماید از ماست .
     حضرت علی ( ع ) هم نماز خواند / هم زکات داد / هم یتیم نوازی کرد / هم امانتدار بود / هم امر به معروف و نهی از منکر میکرد / هم دلش پاک بود .
     ملاک بهشت و جهنم رفتن ما طبق قرآن عَِملُ الصّاِلحات ( ترازوی اعمال ) است که داشتن دل پاک یکی از آنهاست پس سر خدا منت نگذاریم .
     شیطان ۶۰۰۰ سال نماز خواند و اباعبدالله علیه السلام ۵۷ سال نماز خواند .
     خداوند دستمزد شش هزار سال عبادت شیطان را با استجابت دعایش مبنی بر آمدنش به زمین و رفتنش در کالبُد انسان را داد ولی بخاطر فرمانبرداری سلیقه ایش و غرور و شک نسبت به خداوند از درگاهش رانده شد .
     این مطالب به معنی نا امید شدن از آمرزش خداوند نیست . خداوند فرصت توبه را قرار داد تا بنده اش را به بهانه های مختلف بیامرزد . البته باید گفت که این به این معنی نیست که هر کاری دلمان خواست انجام دهیم و بعد بخواهیم که آخر کار خدا از آنها در گذرد .
     مثلا طرف نگوید هنوز چند ثانیه دیگر تا توبه مانده و هر کاری که خواست انجام دهد .

    موضوع ۳ : ولایت = دموکراسی الهی = منافع اکثریت و اقلیت افراد است به این معنی که ما اختیار در تعیین سرنوشت و نامه اعمال خودمان را داریم نه سرنوشت جامعه و دیگرانرا . مثلا یک پیر زنی که هنگام رأی دادن میپرسد ننه تو به کی رأی داده ای تا منم به همان رآی بدهم . حد اقل معنی دموکراسی را بفهمیم . مقام معظم رهبری میفرمایند : رأی باید آگاهانه و با شناخت کامل باشد و گرنه مرتکب حق النّاس شده ایم .

     نتیجه : تفاوت حضرت مریم ( س ) و اباعبدالله ( ع ) و دیگر انبیاء و امامان با شیطان در همین فرمانبرداری در حد توان است ( عبد بودن نه عابد بودن ) . خداوند روزانه در نماز ۳۴ بار پیشانی ما را در سجده ها میبوسد . پس چرا من نباید غرورم را در برابر کوچکترین فرمانش زیر پا بگذارم ؟ اگر خداوند خوبی و بدی را مشخص نکرده بود بهشت و جهنمی هم وجود نداشت .
     با امید به موفقیت شما یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *