سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۱ قبل از ظهر به وقت تهران

بریدن سر مادر و دختر ۴ ساله در منطقه نعمت آباد تهران +عکس

مادر و دختر ۴ ساله در منطقه نعمت آباد تهران سر بریده شدند، در این جنایت هولناک دختری ۱۱ ساله نیز به شدت آسیب دیده بود.

بریدن سر مادر و دختر ۴ ساله در نعمت آباد تهران

بریدن سر مادر و دختر ۴ ساله در منطقه نعمت آباد تهران

خبرگزاری میزان: ساعت ۲۱  از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک جنایت در طبقه دوم یک منزل مسکونی در نعمت آباد – خیابان طالقانی به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد، عوامل آتش نشانی و اورژانس در محل و بازگشایی در خانه توسط عوامل آتش نشانی، جسد متعلق به یک دختر ۴ ساله بنام “آیلین” در کنار جسد مادرش بنام شب بو ۳۵ ساله در حالیکه توسط جسم تیز و از ناحیه گلو دچار جراحت شدید شده بودند، کشف شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمـد” و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده  در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در کنار اجساد، پیکر نیمه جان دیگر عضو خانواده به نام “آذین” ۱۱ ساله قرار داشت که از ناحیه‌ی سینه و دست مورد اصابت ضربات متعدد جسم تیز قرار گرفته بود؛ در شرایطی که آذین در شرایطی مناسبی قرار نداشت، اما در زمان انتقال به بیمارستان در اظهاراتش کوتاه عنوان داشت: شب عمو  احمدبه خانه‌ی ما آمد و ما را با شمشیر زد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی از محل جنایت اطلاع پیدا کردند که درگیری شدیدی در محل جنایت رخ داده و طی آن همسایگان مردی حدودا ۵۰ ساله را مشاهده کردند که به سرعت از محل جنایت خارج شده است.

یکی از همسایگان که با ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:همسایه‌ طبقه پائین هستم؛ دخترم به من اعلام کرد که بچه‌های همسایه مان بیرون نمی‌آیند؛ با توجه به اینکه شب گذشته، حدودا ساعت ۴ در منزل همسایه مان درگیری شدیدی رخ داده بود، به موضوع مشکوک شده و بلافاصله موضوع را به ۱۱۰ اطلاع دادم. همسایه‌ دیگر در اظهاراتی مشابه عنوان داشت:ساعت ۴ صبح صدای جیغ زدن‌های دختران همسایه مان را می‌شنیدم که ناگهان صدای آن‌ها قطع شد؛ همزمان، از داخل پنجره فردی حدودا ۵۰ ساله را مشاهده کردم که به سرعت از محل جنایت خارج و از محل دور شد.

با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده از محل جنایت بویژه اظهارات آذین ۱۱ ساله مبنی بر ارتکاب جنایت توسط عمویش، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی این شخص به نام “احمد” ۵۵ ساله، اقدام به دستگیری وی در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد  در نزدیکی محل جنایت کرده و بلافاصله تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: مظنون پرونده در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و این در حالیست که بررسی شواهد، دلایل و مستندات بدست آمده از محل جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و مظنون پرونده نیز با دستور بازپرس محسن مدیر روستا پرونده برای انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *