شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲ قبل از ظهر به وقت تهران

ازدواج تروریست های داعش با دختران خردسال! +عکس

مجله انلاین دوستان :  تعدادی از کاربران فیس‌بوک تصویر یکی از اعضای وابسته به گروه داعش یک دختر بچه در حال گریه را که کنار او ایستاده است روی فیس‌بوک با عنوان “اعضای داعش با کودکان عراق و سوریه ازدواج می‌کنند” منتشر کردند.

پایگاه خبری المسله گزارش داد؛ این تصویر مربوط به ازدواج یک داعشی با دختر بچه سوری در اردوگاه دعویه در شهر “رقه” سوریه است.

ازدواج تروریست های داعش با دختران خردسال! +عکس
ازدواج تروریست های داعش با دختران خردسال! +عکس

یکی از کاربران و فعالان اینترنتی در خصوص عکس منتشر شده این داعشی که در کنار یک دختربچه گریان ایستاده، نوشت: همه ما باید برای جلوگیری از این اتفاقات دست به کاری بزنیم و اولین خواسته ما برقراری عدالت در جهان است.

این مساله بزرگترین فاجعه تمدن بشری است. غربی‌هایی که به ظاهر مدافع حقوق بشر در سوریه‌اند هم اکنون کجا هستند.

سارکوزی که لیبی را به خاطر برقراری آزادی نابود کرد کجاست؟ قطر و ترکیه کجایند؟

این کاربر نوشت: هر کس که عاملان این جنایات را می‌شناسد باید پاسخ آن‌ها را بدهد و مانع آن‌ها شود.

این فعال در ادامه گفت: زمانی که این تصویر را در اینترنت مشاهده کردم به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم چرا که این اتفاق، بزرگترین جنایتی است که تاکنون رخ داده است.

۲/۵ - (۲ امتیاز)

۳ دیدگاه‌ها

  1. من فکر نمیکنم که این عکس جشن عروسی داعشی باشه چون من این کلیپ که این عکس از اون کلیپ کپی شده نگاه کردم و حرفاش را گوش کردم ولی از داعش هم دفاع نمیکنم چون دارن خون ادما به ناحق میریزند خدا به داد مسلمین برسه

  2. آهای کسایی که دم از حقوق بشر میزنید!! ولی ذره ای از حقوق بشر حمایت نمیکنید!!
    آیا شما احساس دارید؟؟آیا شما خود را انسان میدانید؟؟شما که جان سگ و گربه تان،از جان خود و انسانان مهم تر است،واقعا خود را آدم میدانید؟؟اشتباه میکنید…شما چیزی جز حیوانی کثیف نیستید…شما راحت در خانه لم داده اید در صورتی که بیرون از خانه شما به راحتی به انسان ها تجاوز و آنها را میکشند!!از خود شرم کنید…از خدای خود شرم کنید…شما همان کسانی هستید که فقط برای ریا شعار های مدافع بشر بودن میدهید…روزی میرسد که تمام ظلم ها پایان میابد و من به آن روز امید دارم…آن روز است که من و دوستانم با نگاهی پرتمسخر و پوزخندی بر لب،به شما مینگریم!!!!!!

  3. دستور رئیس بچه بازشون رو اجرا می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *