دستگیری سه نفر بخاطر انتشار تصاویر مستهجن در گروه های تلگرامی

زارع حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: هر فردی که متنی را در فضای مجازی منتشر می‌کند اگر در آن مطلب محتوای مجرمانه‌ای باشد با آن فرد برخورد می‌شود،حتی اگر آن متن را وی ننوشته باشد و فقط فوروارد کرده باشد لذا توصیه می‌کنم افراد حتما مطالب را قبل از انتشار مطالعه کنند و ادمین‌های گروه‌ها هم در این خصوص مسئول هستند و اگر در گروه مطلب مجرمانه‌ای منتشر شد مسئول هستند و با آنها برخورد خواهد شد.

وی در خصوص قتل زوج جوان طبسی نیز گفت: این ماجرا در آخر تیرماه اتفاق افتاد که با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی و حفاظت اطلاعات دادگستری با ردیابی تلفن، قاتل در کمتر از ۷۲ ساعت در محله قلهک تهران دستگیر شد که به قتل نیز اعتراف کرده است.

دادستان طبس افزود: پرونده این قتل به دادگاه کیفری یک خراسان جنوبی ارسال شده که در آنجا با چند قاضی به موضوع رسیدگی می‌شود. در پرونده تقاضای قصاص مطرح شده و غیر از قتل بحث سرقت و کلاهبرداری رایانه‌ای هم مطرح است.

وی ادامه با اشاره به تصادفات جاده‌ای و برخورد با شتر که چند نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و علاوه بر فوت خسارت نیز زیاد بوده است، گفت:  اگر کار اساسی بخواهد انجام شود باید اطراف جاده فنس‌کشی شود که هزینه زیادی دارد و فعلا امکانش نیست لذا با شرکت کویر تایر بیرجند صحبت شده تا شبرنگ‌هایی برای اینکار تهیه کند و با چند شهرستان مجاور که آنها نیز درگیر این موارد هستند قرار است جلسه مشترکی در این خصوص برگزار شود.

وی افزود: طبس هم به لحاظ زلزله سال ۵۷، هم واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس، شکار پهبادآمریکایی در این شهرستان و طبیعت زیبا شهری مشهور است و هر کس به این شهر سفر می‌کند باید شئونات متناسب با آن را نیز را رعایت کند و همه مردم و مسئولان هم از گردشگری حمایت می‌کنند و لازم است زیر ساخت‌های آن هم آماده شود.

وی گفت: در شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس مصوب شده در ایام خاص مانند ماه مبارک رمضان، تاسوعا و عاشورا تور گردشگری به این شهرستان سفر نکنند.