شنبه , ۲۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ قبل از ظهر به وقت تهران

‌‌دردسر جدید شفر و کادرفنی، این بار از نوع شیرین آن!

تیم استقلال با تغییر مدیرعامل به آرامش نسبی رسیده و حالا بدون سر و صدا و عکس های نیمه شب، کار نقل و انتقالاتی خود را به خوبی رو به جلو به پیش می‌برد. ‌‌‌

استقلال این هفته در بازی مقابل تراکتور سازی به طور قانونی می‌تواند از تبریزی، نویمایر و الحاجی گرو استفاده کند و از هفته آینده، طارق همام و روزبه چشمی نیز می توانند به ترکیب اضافه شوند. مهدی قائدی و مرتضی آقاخان دیگر بازیکنانی هستند که احتمالا تا چند هفته دیگر به تیم اصلی می‌پیوندند.
‌‌‌‌‌‌
شفر حالا دست بالا را در انتخاب ترکیب اصلی در اختیار دارد. باقری، صیادمنش و گرو بازیکنانی هستند که می‌توانند در لیست انتخاب شفر برای مهاجم هدف قرار گیرند. تبریزی، ووریا غفوری و فرشید اسماعیلی به همراه طارق حمام وینگرهای استقلال خواهند بود. این درحالیست که با اضافه شدن مهدی قائدی و مرتضی آقاخان، این لیست پربار تر خواهد شد.
‌‌‌‌‌
شفر در پست بازیساز نیز نویمایر را در اختیار دارد و پشت سر او کریمی و باقری هستند. در حالی ک فرشید اسماعیلی نیز می‌تواند در این پست به میدان برود و روزبه چشمی نیز در صورت نیاز می‌تواند جایگزین باقری و کریمی باشد‌.
‌‌‌‌‌‌
استقلال حالا به آرامش نسبی رسیده است و با بازگشت مصدومان خود می‌تواند نبرد عادلانه ای را مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و رویای صعود به مراحل پایانی را محقق کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *