سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۹ قبل از ظهر به وقت تهران

ماجرای عجیب مردی ۱۰۰ کیلویی که از زنش حسابی کتک می‌ خورد!

روزنامه خراسان نوشت:از آغاز زندگی مشترک کامران، هشت سال می گذرد و این روزها با همسرش اختلاف های زیادی دارد.

عکس تزئینی

با این حال کامران درباره اولین روزهای زندگی مشترکش می گوید: «خانمم از همان روزهای اول ازدواج مان، تندخو و خشن بود اما اوایل ازدواج مشکل بزرگی با این موضوع نداشتم تا این که بعد از چند ماه بر سر یک موضوع جزئی حرف مان شد و کار به بگو مگو و داد و فریاد رسید و او یک سیلی محکم به من زد.»

کامران از این بی احترامی ها و حتی دست بزن همسرش دل پری دارد و ادامه می دهد: «از آن روز به بعد بر سر هر مسئله ای که اختلاف داریم، زنم با من درگیر می شود و اگر به قول خودش حرف هایم قانع کننده نباشد، من را به باد کتک می گیرد. در ضمن جلوی دختر کوچکم هم دیگر آبرویی برایم نمانده است، از بس همسرم با من بدرفتاری می کند. حتی یک بار وقتی سر دخترم داد کشیدم که چرا تکالیفش را انجام نداده با عجله به سمت مادرش رفت و از او خواست مرا بزند» .

او درباره این که چرا از همسرش شکایت نمی کند، می گوید: «بروم کلانتری چه بگویم؟ بگویم زنم مرا می زند؟ کم در خانه و در و همسایه مسخره شدم، حالا بروم خودم را سوژه خنده ماموران پلیس کنم؟ اصلا کسی باور نمی کند که مرد از زنش کتک بخورد! مامور کلانتری از من نمی پرسد تو با ۱۰۰ کیلو وزن چطور از یک زن ۶۰ کیلویی کتک خوردی؟ »

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *