یکشنبه , ۲۳ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

قتل برادر ۲۵ ساله در طرفداری از پدر

پسر جوان که در هواخواهی از پدرش، مرتکب قتل برادرش شده بود در جلسه دادگاه به تشریح شب قتل پرداخت.

مرگ رازآلود پسر نوجوان با 7 ضربه چاقو

به گزارش خبرنگار  جام‌جم، بیست و هشتم تیر امسال پسر ۲۵ ساله که از ناحیه گردن زخمی شده بود در بیمارستانی در شرق تهران فوت شد.
خانواده‌اش به پلیس گفته بودند او بیرون از خانه با فرد ناشناسی درگیرشده و زمانی که مقابل در خانه آمده زخمی بوده و با اورژانس وی را به بیمارستان آوردند که به‌علت شدت خونریزی فوت کرد. کارآگاهان در بررسی وضعیت جسد پی‌بردند که او غافلگیر شده و آثار دفاعی روی بدنش وجود ندارد؛ به همین خاطر دوباره از خانواده مقتول تحقیق کردند و آنها فقط یک جمله را تکرار کرده و می‌گفتند که او بیرون از خانه دعوا کرده و به قتل رسیده و حتی ردی از خودروی پراید وی نیز نیست. ماموران برای بررسی ماجرا راهی خانه مقتول در شرق تهران شده و وقتی وارد ساختمان شدند، دریافتند در حیاط، راهرو و داخل خانه لکه‌های خون بوده که شسته شده است. ماموران از دو همسایه طبقه بالا تحقیق کردند که معلوم شد بارها صدای دعوا و درگیری مقتول را با خانواده‌اش شنیده‌اند و آن شب نیز صدای دعوای دو برادر را شنیده‌اند. برادر مقتول دستگیر شد و در جریان تحقیقات بازپرس جنایی به قتل اعتراف کرد و گفت: برادرم مجرد و کار و کسب درستی نداشت. او از ۱۰ سال پیش مصرف الکل و فروش آن را شروع کرد و دست از این کارهایش برنمی‌داشت. چند بار هم راهی زندانی شد. او مدام خانواده‌ام را کتک می‌زد، به آنها زور می‌گفت و آسایش را از همه گرفته بود. زمستان سال گذشته دوباره به خاطر مصرف و فروش مشروبات الکلی به زندان افتاد. دو ماه در زندان بود اما از اواسط فروردین به‌خاطر شیوع بیماری کرونا مرخصی گرفت و بیرون آمد. ساعت یک بامداد شنبه به خانه آمد و خواست غذا بخورد. با سروصدایش بلند شدیم. به رفتارش اعتراض کردیم که داد و فریادش بالا رفت. با هم درگیر شده و چاقویی از روی میز برداشتم تا او را بترسانم. چاقو را پرت کردم که به گردنش اصابت کرد.
با تکمیل تحقیقات، پرونده این جنایت برای محاکمه به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم دیروز در حالی که پدر و مادرش او را بخشیده بودند، پای میز محاکمه قرار گرفت.
متهم در این جلسه در دفاع از خود گفت: از کاری که کرده‌ام، پشیمانم. در حمایت از پدرم مرتکب قتل شدم. وقتی برادرم شروع به کتک زدن پدرم کرد، عصبانی شده و او را زدم. همه‌جای خانه خون ریخته بود که سعی کردم آن را پاک کنم. من با برادرم مشکلی نداشتم و اگر با پدرم درگیر نمی‌شد، او را نمی‌کشتم و الان زنده بود. پدر و مادرم مرا بخشیدند از دادگاه هم می‌خواهم مرا ببخشند. بعد از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *