چهارشنبه , ۱۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

دستگیری عامل آزار واذیت کودک خردسال رفسنجانی

عامل آزار واذیت کودک خردسال رفسنجانی دستگیر شد.

https://media.hamshahrionline.ir/d/2018/12/29/4/4307276.jpg

به گزارش خراسان با دستور دادستانی، ناپدری کودک خردسال رفسنجانی که اقدام به آزار واذیت این کودک کرده بود، در حالی دستگیر و بازداشت شد که در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص یک فقره کودک آزاری در رفسنجان ، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

این گزارش حاکی است ،شب یک شنبه فیلمی دردناک از کودک آزاری یک پسر بچه در رفسنجان توسط ناپدری اش، در فضای مجازی منتشر شد که در آن آزارهای وارد شده بر کودک از زبان وی بیان و آثار ضرب و شتم بر چهره این کودک معصوم مشاهده می شود.

بر اساس این گزارش، همزمان با مراجعه پدر این طفل شش ساله به دادگستری رفسنجان و تقدیم شکایتی به مقام قضایی مبنی بر این که کودک خردسالش توسط ناپدری اش مورد ضرب و جرح قرار گرفته است، بلافاصله دستورات قضایی لازم به ماموران پلیس برای بررسی موضوع صادر شد. قاضی حسین رئیسی نژاد دادستان رفسنجان که از همان لحظات اولیه به عنوان مدعی العموم به پرونده کودک آزاری ورود کرده بود گفت:پس از مشاهده آثار جراحت روی بدن کودک،بازپرس پرونده بلافاصله برای جلب متهمان، مادر و ناپدری این کودک اقدام کرد.

این مقام قضایی با بیان این که پس از معرفی متهمان از سوی پلیس به دادسرا،مادر طفل نظر به دفاعیاتش به طور مشروط آزاد شد، افزود: اما ناپدری با توجه به وارد کردن ضرب و جرح و کندن موهای سر طفل تا انجام تحقیقات کامل در بازداشت است. دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان با بیان این که تحقیقات تکمیلی در این باره در شعبه سوم بازپرسی دادسرای شهرستان رفسنجان ادامه دارد تصریح کرد:با توجه به اهمیت موضوع ، به صورت ویژه و خارج از نوبت و با قاطعیت به این پرونده رسیدگی خواهد شد.

در همین حال حیدری رئیس اداره بهزیستی رفسنجان گفت: این کودک آزاری حاصل یک نزاع خانوادگی بوده است، پدر و مادر کودک مدتی است که از هم جدا شده اند و پسر بچه نزد خانواده پدری اش زندگی می کرده و درخواست مادربزرگ مادری بر این بوده که با این کودک ملاقات داشته باشد در حالی که خانواده پدر از تحویل دادن کودک اکراه داشتند.

وی افزود: به هرحال مادر این کودک با وساطت بزرگان ، وی را به منزل خود می برد که در آن جا مورد آزار و اذیت جسمی ناپدری اش قرار می گیرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *