دوشنبه , ۲۸ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

پخش یک سریال مستهجن در ماه مبارک رمضان!

مجله انلاین دوستان  :  اخبار رسیده از شهر کویت پایتخت کشور کویت حاکی از آن است که شبکه های ماهواره ای عربی قصد دارند در ماه مبارک رمضان سریالی با محوریت “زنای محارم” را هر روز پخش کنند تا به اصطلاح روزه داران را سرگرم کنند.

محتوای این فیلم به این شکل است که با توجه به فتواهای جاهلانه سلفی ها در خصوص «جهاد نکاح» و از این قبیل فسادهای اخلاقی، عده ای از کارگردان های عرب فیلمی را طراحی کرده اند که تأثیر این فتواها را بررسی کنند، و به مردم بفهمانند که این گونه رفتارها خانواده ها را فاسد می کند.

پخش یک سریال مستهجن در ماه مبارک رمضان!

قابل ذکر است، نام این سریال «أمس أحبک وباکر وبعده» (دیروز و فردا و پس فردا دوستت دارم) است و کارگردانان آن آقایان “محمد القفاص” و “حسین الحلیبی” هستند.

گفتنی است، به نظر می رسد که موضوعی که این کارگردانان برای ساخت سریال و فیلم انتخاب کرده اند، موضوع اجتماعی، سیاسی و اعتقادی خوبی است اما به نظر نمی رسد پخش آن در ماه مبارک رمضان مناسب باشد.

در همین حال «عبدالعزیز آل الشیخ» مفتی اعظم سعودی به این فیلم واکنش نشان داده و مدعی شد که پخش این فیلم ضربه ای به اسلام وارد خواهد کرد!

وی در این باره گفت: ما نباید با احکام الهی متعصبانه برخورد کنیم! مردم بدانند که در بعضی از موارد می توان با «محارم ازدواج» کرد و این مسأله ضربه و وهن اسلام محسوب نمی شود!/// شیعه-انلاین

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *