سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۲ قبل از ظهر به وقت تهران

نقشه وحشتناکی که این دختر برای طعمه هایش می کشید!

دختر ۲۵ ساله با طرح ریزی نقشه ای ماهرانه به سراغ مغازه داران مشهدی رفته و با ایجاد رابطه ای دوستانه و عاشقانه انها را اغفال کرده و به سمت خانه وحشت می کشاند!

%postname%

برخی مردان نیز فریب خنده های شیطانی و طنازی های زنانه را می خوردند و به قصد آشنایی و یا ازدواج موقت، پا در «لانه مخوف» می گذاشتند اما هنوز از دهلیز عبور نکرده بودند که «تبهکاران خشن» با در دست داشتن انواع آلات و ادوات شکنجه های وحشیانه از زیرزمین «لانه مخوف» بیرون می آمدند.

به  گزارش  آفتاب  ,اعضای باند تبهکاران خطرناک که با طعمه قراردادن یک زن جوان، مردان میانسال را به «لانه مخوف» در منطقه گلشهر مشهد می کشاندند و به قصد اخاذی، از صحنه شکنجه های وحشیانه خود فیلم می گرفتند با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شدند.

 

زن ۲۵ ساله عضو این باند تبهکاری از مدتی قبل و با طرح یک نقشه وحشت آور، سراغ برخی مغازه داران مشهدی می رفت و تلاش می کرد تا با مغازه دار ارتباط دوستانه و عاشقانه برقرار کند. در این میان برخی مردان نیز فریب خنده های شیطانی و طنازی های زنانه را می خوردند و به قصد آشنایی و یا ازدواج موقت، پا در «لانه مخوف» می گذاشتند اما هنوز از دهلیز عبور نکرده بودند که «تبهکاران خشن» با در دست داشتن انواع آلات و ادوات شکنجه های وحشیانه از زیرزمین «لانه مخوف» بیرون می آمدند.

 

آنان دست و پاهای طعمه ای که با پای خودش وارد تله مرگبار شده بود را با طناب می بستند. وحشت و ترس سراسر وجود طعمه را فرا می گرفت و درحالی که هنوز در شوک بود، تبهکاران دوربین فیلمبرداری را روشن می کردند و با استفاده از کارت ملی و همانند فیلم های وحشت آور حکمی را با اعلام نام مشخصات کامل طعمه خود قرائت می کردند مبنی بر این که چشم به ناموس دیگران داشته است و باید مجازات شود!!

 

اعضای این باند خطرناک، طعمه های در دام افتاده را به طرز وحشتناکی با تیغه چاقو و قمه، داغ می کردند و با ریختن آب جوش روی نقاط حساس بدن، آنان را مورد آزار های جنسی نیز قرار می دادند. فیلم های به دست آمده از اعضای این باند نشان می دهد آنان پس از انواع و اقسام شکنجه های خونین و بی رحمانه، در برخی از موارد روی طعمه خود بنزین می ریختند و تهدید به آتش زدن می کردند تا به این طریق رمز کارت عابر بانک را به دست آورند و یا اموال دیگر او را تصاحب کنند.

 

موضوع «دخمه وحشت» و شکنجه های طاقت فرسای این باند تبهکاری که در برخی از موارد طعمه های خود را تا سر حد مرگ شکنجه کرده اند، زمانی لو رفت که مردی پس از ده روز بستری بودن در یکی از مراکز درمانی به مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد مراجعه کرد و در حالی که از شدت شرم نمی توانست حقیقت ماجرا را فاش کند با ارائه دادخواستی به دستگاه قضایی گفت: برای خرید گل به خانه ای در منطقه گلشهر مشهد رفتم اما ناگهان ۴ نفر روی سرم ریختند و پس از ضرب و جرح وحشیانه از من اخاذی کردند. این مرد ۴۲ ساله همچنین عنوان کرد: آن ها از ساعت ۲۲ شب تا ۷ بامداد روز بعد مرا به طرز بی رحمانه ای شکنجه کردند به طوری که برخی از نقاط بدنم دچار شکستگی شده است و …  به گزارش خراسان، با توجه به اهمیت ماجرا و به دستور قاضی سید جواد حسینی (معاون دادستان مشهد) این پرونده برای پیگیری ویژه به پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد.

 

این پرونده که از اهمیت ویژه ای برخوردار شده بود با دستور سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) در دایره جرایم مهمه اداره جنایی مورد رسیدگی قرار گرفت و گروهی از کارآگاهان ، عملیات تخصصی خود را در این باره آغاز کردند آنان در همان مراحل اولیه تحقیقات دریافتند که شاکی پرونده کلی گویی می کند و برخی از حقیقت ماجرا کتمان شده است. این گونه بود که کارآگاهان با راهنمایی های مقام قضایی و به صورت غیرمحسوس موفق شدند مخفیگاه مخوف تبهکاران را شناسایی و از نقاط مختلف آن فیلمبرداری کنند.

 

هنوز تحقیقات پلیس درباره این پرونده تکمیل نشده بود که ماجرای هولناک دیگری، شکنجه های وحشیانه اعضای این باند را فاش کرد و موضوع شکل سریالی به خود گرفت.

 

بنابراین گزارش، در همین هنگام زن جوانی به پلیس آگاهی مراجعه کرد و از شکنجه وحشتناک شوهرش توسط چند نفر خبر داد و گفت که همسرش در بیمارستان بستری است. در پی دریافت این خبر، بلافاصله گروه ویژه کارآگاهان با کسب دستوراتی از قاضی حسینی عازم مرکز درمانی شدند و به تحقیق در این باره پرداختند. این مرد ۴۵ ساله مغازه دار که روده هایش پاره شده و مورد عمل جراحی قرار گرفته بود گفت: برای گرفتن پول کالایی که فروخته بودم از خانه خارج شدم اما ناگهان چند نفر روی سرم ریختند و مرا به این روز انداختند اما من مهاجمان را نمی شناسم ومکان آن ها را نیز نمی دانم.

 

در این زمان بود که کارآگاهان فیلمی که به طور غیرمحسوس از لانه مخوف گرفته بودند را به مرد مجروح نشان دادند. او که با دیدن فیلم گویی به حقیقتی تلخ پی برده بود در حالی که به سختی سخن می گفت: ماجرا را این گونه توضیح داد که حدود ۳ ماه قبل زن جوانی به مغازه ام آمد و گفت: بیا مرا صیغه کن! ۲ بار دیگر هم او را دیدم اما این بار حدود ساعت ۱۱ شب از خانه خارج شدم و به منزل او در منطقه گلشهر رفتم که ناگهان چند نفر روی سرم ریختند و با شمشیر و چوب و قمه کتکم زدند سپس دست و پاهایم را بستند و مرا مورد شکنجه های وحشیانه ای قرار دادند.  آنان مرا لخت کرده بودند و من فقط فریاد می کشیدم تا این که پس از گرفتن اموال همراهم، رمز کارت عابر بانک را هم گرفتند ولی   فقط ۳۰۰ هزار تومان در آن حساب بانکی وجود داشت. پس از آن هم ماشینم را تخریب کردند و من هم اکنون مورد چند عمل جراحی قرار گرفته ام!

 

با برملا شدن ماجرای «لانه مخوف»، کارآگاهان اداره جنایی با دستورات ویژه معاون دادستان مشهد، وارد عملیات شدند که در این عملیات غافلگیرانه مرد جوان تبعه خارجی به همراه زن ۲۵ ساله دستگیر شدند و انواع آلات و ابزار شکنجه خون آلود مانند چارشاخ، قمه، چاقو، چوب و … به همراه ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

 

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی بازجویی از آنان آغاز و مشخص شد که عضو دیگر این باند تبهکاری که جوان ۲۰ ساله و برادر متهم زن پرونده است چند روز قبل به اتهام زورگیری دستگیر و روانه زندان شده است. بلافاصله این جوان ۲۰ ساله نیز با دستور قضایی از زندان به پلیس آگاهی منتقل شد و مورد بازجویی قرار گرفت. اعضای این باند درحالی به شکنجه های وحشیانه و داغ کردن و سوزاندن طعمه های خود اعتراف کردند که بازبینی فیلم های به دست آمده از آنان نشان می دهد افراد دیگری نیز طعمه این باند خطرناک شده اند که یکی دیگر از این افراد که تبهکاران درحال قرائت حکم درباره او هستند نیز شناسایی شده است .

 

مرد ۳۸ ساله تبعه خارجی عضو این باند مدعی است که زن جوان را پس از طلاق از همسر اولش به عقد موقت خود درآورده است اما تاکنون مدارکی که زوجیت آنان را اثبات کند به دادسرا و یا آگاهی تحویل نداده اند. پزشکی قانونی پس از انجام معاینات پزشکی درباره برخی شاکیان معتقد است که احتمال آسیب های مغزی و روانپزشکی برای آنان وجود دارد و در برخی موارد تا ۲۰ مورد جراحت، شکستگی و … در معاینات پزشکی برای طعمه ها ثبت شده است و احتمال آسیب های  دیگر هم وجود دارد.

 

تحقیقات گسترده پلیس و مقامات قضایی درحالی ادامه دارد که یک مقام آگاه از افرادی که طعمه اعضای این باند شده اند، خواست برای اعلام شکایت مراجعه کنند و مطمئن باشند که هویت آنان در پرونده محفوظ باقی می ماند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *