جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳ قبل از ظهر به وقت تهران

لیونل مسی از بارسا جدا می شود؟

با توجه به عملکرد بسیار ضعیف بارسا در بازار تابستانی، روند تمدید قرارداد لیونل مسی نیز در هاله‌ ای از ابهام قرار گرفته است، و امکان دارد این بازیکن به یک تیم انگلیسی بپیوندد.
http://cdn.isna.ir/d/2017/06/24/3/57510131.jpg

لیونل مسی از بارسا جدا می شود؟

به گزارش “ورزش سه”، زمانیکه امروز آلبرت سولر یکی از مدیران بارسا خبر از قطعیت ۳۰۰ درصدی تمدید قرارداد لیونل مسی با باسلونا داد، هواداران این تیم به یاد جمله معروف ژوردی مستره مبنی بر ماندن ۲۰۰ درصدی نیمار در بارسا افتادند که در نهایت منتج به انتقال این ستاره برزیلی به پاری سن ژرمن شد.

 

نشریه اسپانیایی ال پایس گزارش داد که علیرغم توافقات اولیه، قرارداد حدید مسی و بارسلونا هنوز امضا نشده و منچسترسیتی با پیشنهادی ۲۷۵ میلیون یورویی در انتظار چراغ سبز ستاره آرژانتینی برای آغاز مذاکرات است.

 

طبق قوانین و با توجه به اینکه قرارداد مسی سال دیگر به پایان می رسد، امکان آغاز مذاکرات رسمی با او از ماه ژانویه وجود دارد و همین موضوع باعث ایجاد هراس در بین هواداران باسلونا شده است.

 

این نشریه گزارش داد که مسی از مدیران بارسلونا خواسته برای تقویت ترکیب این تیم در فصل زمستان امسال و تابستان سال بعد تضمین ارائه کنند وگرنه ممکن است تمدید قرارداد او به این زودی ها رخ ندهد.

 

عملکرد مدیران بارسا در تابستان امسال به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و حتی نیمار نیز اصلی ترین دلیل جدایی خود را رفتار مدیران بارسلونا ذکر کرد پس به نظر می رسد تمدید قرارداد مسی نیز به این سرعت انجام نخواهد شد.

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. مسی به بارسا نیاز ندارع ولی بارسا شدیدااااااا بهش نیاز داره و خودشونم میدونن اگه مسی بره بارسا بفنا میره.
    بنابراین نتیجه میگیریم که مسی میره حالا هر تیمی خلاصه میره.
    اینو بع کسایی که نمیفهمن بفهمونید?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *