سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۳:۰۴ قبل از ظهر به وقت تهران

فال روزانه یکشنبه ۲۰ مهر ۹۹ – فال عطسه – فال نوستراداموس

فال روزانه ؛ این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه یکشنبه ۲۰ مهر ماه سال ۹۹

https://talakar.com/blog/wp-content/uploads/2019/02/%D9%81%D9%80%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%80%D9%87-daily-omen.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که ۲۰ مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. تاکنون زندگی را جدی نگرفته‌اید و آنچنان که انتظار می‌رسد دستاوردی ندارید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید زمان آن فرا رسیده که این رویکرد را تغییر دهید و زندگی را جدی بگیرید. اتفاق‌های فرخنده‌ای در زمستان امسال انتظار شما را می‌کشد، این اتفاق‌ها را به فال نیک بگیرید و از فرصت‌هایی که پیش روی شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. اردیبهشت سال آینده با خطری روبرو خواهید شد، به نفع شما است که در این ماه بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید. مرداد سالی که از راه می‌رسد با کار‌های زیادی روبرو خواهید شد، این کار‌ها را با تلاش شبانه‌روزی به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید بیشتر از همیشه کار کنید و با تلاش و پشتکار، این سال را به الگویی برای سال‌های بعدی زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته‌باشید. یکی از اعضای خانواده امروز شرایط افزایش درآمد شما را فراهم می‌کند. وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش یا هنر اختصاص ندهید و در کنار تحرک و هنرنمایی، از کار‌های مهم زندگی غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. اختلاف‌های میان اعضای خانواده را به صلح و دوستی تبدیل نمایید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. خیال‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی کنار بیایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید پاسخ‌گوی توقع‌های شما نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند.

 

فال روزانه متولدین خرداد

به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش دارید و اگر امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. زحمت‌های زیادی کشیده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید مزد خود را نگرفته‌اید، از تلاش و کوشش مایوس نشوید و مطمئن باشید که زحمت‌های‌تان به بار می‌نشیند. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. به تنهایی تصمیم نگیرید و برای شروع تجارت و کار‌های مهم، نظر افراد با تجربه را جویا شوید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. امروز متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان دروغ بزرگی به شما گفته‌است.

 

فال روزانه متولدین تیر

فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، به صلاح شما است که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. دستاورد چندانی در زندگی ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آن‌ها جویا شوید. توانایی و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد.

 

فال روزانه متولدین مرداد

امروز صبح با خستگی و کسالت از رختخواب بلند شده‌اید و حوصله‌ای برای انجام کار‌های روزانه ندارید، در چنین شرایطی نیازی نیست بیش‌از‌حد به خودتان سخت بگیرید و امروز را به خودتان مرخصی بدهید و حسابی استراحت کنید. صرفه‌جویی را ادامه دهید و اندوخته‌های مالی خود را بیشتر کنید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرفی نگویید که از شما دلخور شود. انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. کار‌های عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت نگرانی شما را به دنبال دارد، اما اجازه ندهید کار‌های عقب‌افتاده شما را بیش‌ازحد نگران کند و امروز به هر قیمتی که شده کار‌ها را انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.

 

فال روز متولدین شهریور

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لذت می‌برد. پند و اندرز بزرگ‌تر‌ها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر

نسبت به روز‌های گذشته امروز احساس بهتری دارید و از نشاط و شادابی زیادی برخوردار هستید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. دامنه رابطه‌های خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک درون‌تان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق شما است و روزی سرشار از محبت را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

 

فال روزانه متولدین آبان

به رغم اینکه کار‌های زیادی روی سرتان تلنبار شده، انرژی زیادی دارید و خسته نخواهید شد. امروز مشکل مالی سر راه‌تان قرار می‌گیرد. برای حل مشکلات امروز از افراد با تجربه کمک بگیرید. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است. می‌خواهید کارتان را با دوز و کلک به پایان رسانید، اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد.

 

فال روزانه متولدین آذر

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنین‌تان تعادل برقرار کنید. برای حل مشکلات مالی خود از اعضای خانواده کمک بگیرید. انرژی و نشاط زیادی دارید، از این انرژی برای انجام کار‌ها بهره بگیرید و سریع‌تر از همیشه کار‌ها را به پایان برسانید. اجازه ندهید کار عقب‌افتاده‌ای از امروز به فردا موکول شود. قرار است کار هیجان‌انگیز و جذابی را برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان انجام دهید، مطمئن باشید عشق‌زندگی‌تان از انجام این کار در کنار شما لذت می‌برد و لحظه‌های شادی را تجربه خواهد کرد.

 

فال روزانه متولدین دی

مضطرب و نگران هستید، اما نگرانی برای سلامتی‌تان ضرر دارد و غصه‌های خود را با فردی که اعتماد زیادی به وی دارید در میان بگذارید و به نگرانی‌های‌تان خاتمه دهید. یکی از اعضای فامیل امروز سبب خیر می‌شود و سودی از ایشان به شما می‌رسد. کار‌های امروز راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید انجام می‌شود. مدتی است که سری به بزرگتر‌های فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال آن‌ها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آن‌ها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد.

 

فال روزانه متولدین بهمن

احتمال دارد که امروز اختلاف نظر‌های کوچکی میان شما و اطرافیان ایجاد شود و رفتار اطرافیان شما را دلخور کند. با پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، اما بهتر است که تمام جوانب کار را با دقت بررسی نمایید. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند.

 

فال روز متولدین اسفند

هوش سرشاری دارید و از این روحیه برای حل مشکلات امروز کمک بگیرید. فکر‌های منفی را کنار بگذارید و همیشه به افکار مثبت و خوشایند فکر کنید. امروز یکی از آشنایان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را به جان و دل گوش کنید. خبری غیرمنتظره و خوشحال کننده دریافت خواهید کرد. دوستی که مدت زیادی است خبری از او ندارید را امروز ملاقات خواهید کرد. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد.

 

 

 

 

فال نوستراداموس

پیش گویى هاى امروز نوستراداموس

 

فَروردین : مراقب سلامتی خود باشید چرا که سلامتی بالاترین نعمت زندگی است. روش تغذیه خود را تصحیح کنید.

اُردیبهشت :در کاری که بیم رسوایی در آن وجود دارد شرکت نکنید. مواظب آبروی خود باشید. تز دوستان ناباب و ریاکار خود دوری کنید. به شایعات و حرفهای بی اساس دیگران توجهی نکنید.

خُرداد : نماد بزرگی و قدرت . با پشتیبانی و کمک دوستان قدرتمند خود می توانید بر مشکلات غلبه کنید. ارتباط خود را با دیگران گسترش دهید تا نیروی بیشتری پیدا کنید.

تیر :نشانه بهم خوردن رابطه است. مراقب حرف زدن و شوخی کردن خود با دیگران باشید و به آنها بیشتر احترام بگذارید تا اختلاف و درگیرز بوجود نیاورید.

مُرداد : با اقوام و نزدیکان خود دیدار خواهید داشت. در مورد معاملاتی که در پیش دارید مختاط باشید. قبلاز هرگونه تصمیم گیری باید جوانب مسئله را با دقت بسنجید.

شهریور : گوش به حرف و شایعات و بدگوییها ندهید. به دیگران خرفهای نیس دار و طعنه آمیز نزنید. با کلام دلنشین می توانید دیگران را به سوی خود جلب کنید و به تقویت عشق و محبت بپردازید.

مِهر : فردی خلاق و خیالباف هستید که به کمک علم و دانش خود می توانید به آرزوهایتان برسید.

آبان : به زودی صاحب مال و ثروت می شوید و زندگی نسبتا مرفهی در انتظارتان است.

آذر :اگر مرد هستید با زن زیبا و کدبانوبی ازدواج می کنید. اگر زن هستید قدرت و نیروی شما افزایش می یابد و جای پایتان را محکم می کنید.

دِى : فردی سختکوش و با پشتکار هستید. به مدد این خصوصیات مفید خود می توانید در هر کاری موفق شوید. با همت خود می توانید در هر کاری موفق شوید. با همت و تلاش بسیار جلو بروید تا به خواسته هاب خود برسید.

بهمن :از دروغگویی و فریب مردم برحذر باشید. چون عاقبت خوبی ندارد و از این بابت ضربه خواهید خورد.

اسفند : با یک دوست قدیمی ملاقات غیر منتظره ای خواهید داشت و به یاد یک عشق قدیمی می افتید. در کار و حرفه خود نیز پیشرفت می کنید و حقوق و مزایای شما افزایش می یابد.

 

فال عطسه شش تعبیر

ساعت ۶_تا_۹  بر توانایی های روحی شما اشاره دارد

ساعت ۹_تا_۱۲  بر ارتباط نوشتاری با یک دوست اشاره دارد-نشان دهنده برکت در کسب و کار شما

ساعت ۱۲_تا_۱۵  تعبیر خاصی نداردبه فال نیک بگیرید-افکار پراکنده ذهنتان را مشغول کرده است

ساعت ۱۵_تا_۱۸  به معنای با اندکی تاخیر آن کار را انجام بده-آرامش دهنده و اطمینان بخش

ساعت ۱۸_تا_۲۱  خوش شانسی به شما رو میکند از آن استفاده کنید-همه چیز آرام و ملایم جریان دارد

ساعت ۲۱_تا_۲۴  موضوعی باعث برهم زدن خوابتان میشود-تفریح کرده و از زندگی لذت ببرید

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)