سه شنبه , ۲۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز جمعه ۹۳/۰۸/۳۰»

مجله انلاین دوستان :  فال امروز شما چیست؟! «فال روز جمعه ۹۳/۰۸/۳۰»

فال امروز شما چیست؟! «فال روز جمعه ۹۳/۰۸/30»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز جمعه ۹۳/۰۸/۳۰»

متولد فروردین:

درست وقتی همه چیز روبه راه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می شود. شاید بخش مهمی از اطلاعاتی که بهتان داده شده را نادیده گرفته اید، یا فقط بخشی از وظایف کاریتان را انجام نداده اید. حالا دلیلش هرچه که باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع کنید می توانید جبران کنید. به جای اینکه انرژی تان را سر صحبت کردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فکر کنید ببینید که الان چه کاری لازم است انجام دهید.

متولد اردیبهشت:

شما دوست ندارید دیگران فکر کنند فرد سبکسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می دهید که با کسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شاید هم احساس می کنید که همه حرف هایتان را زده اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید که چگونه می توانید بهتر خودتان را مطرح کنید. چرا آنقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می کنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور که می بینید انتقال دهید، دیگر کسی نمی تواند موقع صحبت کردن ازتان ایراد بگیرد.

متولد خرداد:

امروز خود انگیخته بودن برای شما کار سختی است، برای اینکه شما حتی در میان آشفتگی های غیر منتظره احساس آرامش نامتعارفی دارید. اکنون به تعویق انداختن برنامه هایتان برای شما آسان ترین راه است، اما این روش جلوی پیشرفت کردن شما را می گیرد. این احساس آرامش مدت زیادی دوام نخواهد داشت، پس هدفهایتان را نشانه گرفته و وارد جهان پیرامونتان بشوید.

متولد تیر:

اگر تازگی ها به هیجان و احساسات خود اجازه داده اید که کاری خارج از شخصیت و افکارتان انجام دهد حالا زمان صبر کردن است. شما احساس عدم تعادل را دوست ندارید به خاطر اینکه ممکن است شتاب زده فکر کنید و دست به عمل بزنید. با وجود اینکه ممکن است اهداف شما قابل تحسین باشند بهتر است که امروز را دوباره بررسی کنید. در روزهای آینده پیشرفت کردن برای شما خیلی آسان است اگر موقعیت کنونی خود را دوباره ارزیابی کرده باشید.

متولد مرداد:

اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده اید، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف های خود فکر می کنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هرکسی ممکن است پشیمان شود؛ همیشه کارهایی هست که باید با روش های متفاوت آنها را انجام داد و کارهایی هم هست که ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینکه سعی کنید کامل باشید، عاقلانه تر است که قبول کنید یک انسان هستید و بپذیرید که همه انسانها هم نقطه ضعف هایی دارند.

متولد شهریور:

امروز قدرت تجزیه و تحلیل شما هماهنگ تر می شود. ولی نباید در حالیکه بی رحمانه دیگران را سرزنش می کنید، با دید منفی خود روحیه شان را تضعیف کنید. در عوض از این جنبه به طور مؤثری استفاده کنید تا کارهایی که باید در آینده انجام شود را شرح دهید.

متولد مهر:

شما فعالیت هایتان را باید بر روی یک نقطه خاص متمرکز سازید اما به علت پویایی زیادی که در درون شما وجود دارد این کار ممکن نمی باشد. زیرا در این صورت استفاده بهینه تری را می توانید از زندگی تان داشته باشید. اگر شخصی به شما گفت که بیش از حد جدی هستید به صحبت های آنها اعتنایی نداشته باشید زیرا شما فقط در حالت جدی بودن می توانید به اهداف تان برسید و بعدها آنها صحبت های شما را درک خواهند کرد.

متولد آبان:

این روزها برای شما فهم این موضوع که سرنوشت شما را به کجا می کشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد دارید که اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفکرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی هایتان در ذهن مجسم کنید. عجیب اینکه قبول کردن واقعیت- حتی اگر مطابق با ایده آل های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد.

متولد آذر:

امکان سفر پیش آمده است، قبول کنید چه بسا فرصتی است که تمام مشکلات شما در انجام همین سفر با یک ملاقات حل شود. در بازسازی روابط عاطفی و عاشقانه این شما هستید که باید در رفتارتان تجدید نظر کنید. خبر خوش و تعیین کننده ای به شما میرسد و در این فاصله باید خیلی مراقب رفتار و حرفهای خود باشید چرا که خبرچین بیکار زیاد است. یک پیشنهاد ازدواج خواهید داشت اما مراقب باشید از هول حلیم توی دیگ نیافتید.

متولد دی:

شما این روزها با مجموعه ای از تضادها مواجه می شوید. گرچه شما حس می کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه های سخت گیرانه ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده ای باشد.

متولد بهمن:

شاید شما امروز از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید، چرا که دوست ندارید آسیب پذیر باشید. شما امروز ترجیح می دهید انرژی خود را بر روی موضوع مطمئن تری متمرکز کنید. برای شما راحت تر است که به حقایق بیشتر از احساسات توجه کنید و این موضوع باعث می شود خونسردی شما افزایش یابد. پیدا کردن شجاعت برای صحبت کردن در مورد احساسات غیر منطقی می تواند ایمان شما را بیشتر کند، اما اگر این کارتان را ادامه بدهید نتایج شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

متولد اسفند:

اگرچه شما فکر می کنید به آخر کار نزدیک شده اید، اما این در مورد دیدگاه های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی کند. در حالیکه ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می شود، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می روند. درحالیکه سعی می کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *