جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲ بعد از ظهر به وقت تهران

فالوور های جعلی و پولی بازیگران در اینستاگرام رو شد! +عکس

به تازگی با بروزرسانی اینستاگرام بسیاری از فالوور های بازیگران و چهره های معروف ایرانی که به نظر می رسد جعلی بوده است حذف شده اند!…

اینستاگرام در آپدیت جدید خود این قابلیت را دارد که فالوورهای جعلی و پولی را شناسایی و اکانت آنها را حذف می‌کند.

با این قابلیت، در تعداد فالوورهای افراد مشهور به یکباره ریزش زیادی مشاهده شد به طوری که برخی از آنها مانند بهنوش بختیاری، حسام نواب صفوی و فرزاد فرزین حدود چهارصد تا پانصد هزار فالوور خود را از دست دادند.

اینستاگرام از همان ابتدا اعلام کرده بود که خرید فالوور جعلی و پولی ممنوع است به همین دلیل از روز یکشنبه به این قانون عمل و فالوورهای جعلی را شناسایی و حذف کرد.

با این قابلیت مشخص شد بسیاری از چهره‌هایی که ادعای داشتن فالورهای میلیونی دارند چگونه این تعداد فالوور را به دست آورده‌اند.

تصویر زیر صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری را قبل و بعد از آپدیت نشان می‌دهد. همانطور که می‌بینید با آپدیت جدید، این بازیگر که بیشترین دنبال‌کننده ایرانی را داراست حدود ۴۰۰ هزار فالوور خود را از دست داده است.

 

کاهش فالوور های بهنوش بختیاری

کاهش فالوور های بهنوش بختیاری

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. اینها چه عقده بزرگی تو زندگیشون دارن که واسه فالور جمع کردن هم پول میدهن . از سگ گردانی شون بگیر تا عاشق خر و بازی کردن خزنده ها و چرنده ها تو خونه و سفرهای ماهانه یکجور ندید بدید بودن و انسانهای تازه به دوران رسیده رو نشون میده . بازیگران سبک و دلقک و عقده ای .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *