شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹ قبل از ظهر به وقت تهران

حمله شدید النصره به «حلب» و دفاع جانانه نیروهای سوریه +نقشه

مجله انلاین دوستان :   تروریست‌های جبهه النصره با شدیدترین حملات علیه نیروهای سوری در محور غرب، شمال غرب و جنوب غرب شهر حلب قصد تصرف چند شهرک را داشتند که با ایستادگی ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی ناچار به عقب نشینی شدند.تروریست‌های جبهه النصره در ساعات اولیه توانستند چند ایست بازرسی در ورودی این شهرک‌ها را تصرف کنند و نیروهای ارتش سوریه مجبور به عقب نشینی از مناطق شدند.

 صدها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره جمعه (روز گذشته) با هدف تصرف شهرک‌های «باشکوی»، «دویر الزیتون» و «حندرات» در سه محور غرب، شمال غرب و جنوب غرب شهر حلب حملاتی سنگینی را آغاز کردند.

به گزارش فارس، هر چه احتمال محاصره شدن تروریست‌ها در غرب استان حلب بیشتر می‌شود، شدت حملات آنان به ارتش سوریه و متحدانش شدیدتر می‌شود

تروریست‌های جبهه النصره در ساعات اولیه توانستند چند ایست بازرسی در ورودی این شهرک‌ها را تصرف کنند و نیروهای ارتش سوریه مجبور به عقب نشینی از مناطق شدند.

 

 

بنا بر این گزارش، با رسیدن نیروهای دفاع ملی که اکثریت آنها از ساکنان شهرک های محاصره شده و شیعه‌نشین «نبل» و «الزهراء» بودند نیروهای سوری موفق شدند از شدت حملات بکاهند.

به گزارش فارس، در درگیری نیروهای دفاع ملی با تروریست‌های جبهه النصره ده‌ها تن از عناصر این گروه از جمله چند سرکرده میدانی سرشناس کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

بنابر این گزارش، طبق اعتراف تروریست‌ها بیش از ۳۰ تن از اجساد تروریست‌ها به بیمارستان شهرک «حریتان» در جنوب غربی باشکوی منتقل شده‌اند. همچنین نیروهای دفاع ملی در این عملیات موفق شدند ۵ تانک و دو خودروی مجهز به دوشکای تروریست ها را منهدم و تروریست‌ها را مجبور به عقب‌نشینی از تمامی مناطق کنند.

این در حالی است که در این عملیات ۱۶ تن از نیروهای دفاع ملی سوریه کشته و ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *