جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ بعد از ظهر به وقت تهران

تلاش ۲ دختر ۱۸ و ۲۰ ساله استرالیایی برای پیوستن به جهاد نکاح!

www.dustaan.com-تلاش 2 دختر 18 و 20 ساله استرالیایی برای پیوستن به جهاد نکاح!مجله انلاین دوستان  : ۲ زن جوان استرالیایی به خاورمیانه رفته‌اند تا ضمن پیوستن به تکفیری‌ها، با آنها ازدواج کنند. روزنامه انگلیسی «ساندی‌تلگراف» در این مورد نوشت که یکی از آنها ۱۸ ساله به نام «هدن» و دیگری به نام «حفصه» ۲۰ ساله به سوریه رفته‌اند و قصد دارند،به عنوان عروسان این گروه تروریستی، به داعش بپیوندند.
در این مورد «جولی بیشوف» وزیر خارجه استرالیا گفت:«بسیار ناراحت‌کننده است که ما شاهد وجود زنان جوانی هستیم که افکار افراط‌گرایانه پیدا کرده و به سوریه و عراق می‌روند تا به گروه‌های تروریستی بپیوندند.»
بنابر اعلام رسانه‌های استرالیایی، این نخستین بار است که زنان تبعه این کشور به صورت مستقل به خاورمیانه می‌روند تا به داعش و دیگر گروه‌های افراطی بپیوندند.

آوریل گذشته نیز ۲ دختر نوجوان اتریشی به سوریه رفته بودند. این افراد فقط نمونه‌‌ای از اتباع خارجی هستند که در ماه‌های گذشته به داعش پیوسته‌اند.
گفته می‌شود، داعش از اتباع استرالیایی به عنوان ابزار انسانی در سوریه استفاده می‌کند. بنابر قوانین دولتی این کشور، این ۲ زن جوان برای سفر به این منطقه که از مناطق ممنوع است، باید منتظر مجازات زندان باشند که امکان دارد صدور کمی ۱۰ ساله را در پی داشته باشد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *