جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰ قبل از ظهر به وقت تهران

تعرض جنسی معلم شیطان صفت به دختر ۱۲ ساله +عکس

معلم شیطان صفت به جرم تعرض جنسی به دانش اموز دختر ۱۲ ساله ، به تحمل ۱۵ سال زندان و پرداخت ۸ میلیون دلار غرامت محکوم شد، این معلم پلید این دانش اموز را ۱۷ بار مورد نیات شیطانی خود قرار داده بود.

  اخبار حوادث ,خبرهای حوادث  ,حوادث  روز
تعرض جنسی معلم شیطان صفت به دختر ۱۲ ساله +عکس

به گزارش رکنا، مرد ۴۸ ساله که «استیون اندروز» نام دارد و دارای همسر و فرزند است از سال ۲۰۰۱ میلادی به عنوان معلم تاریخ در دبیرستان «پومونا»‌ ایالت کالیفرنیا مشغول به کار شد. «جان سی تیلور» دادستان پرونده گفت: استیون با خرید هدایای مختلف برای این دختر موفق می‌شد اعتماد او را جلب کند. وی با کشاندن دختر دانش‌آموز به بیرون از محوطه، نقشه‌های شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد. وی حتی چندین بار به سر کلاس درس معلمان دیگر رفته و به بهانه کار خصوصی اجازه دختر مورد نظرش را گرفته و او را از کلاس بیرون می‌برد و مورد آزار و تجاوز قرار می‌داد.

 

بنابر مدارک موجود وی از سال ۲۰۰۹ جنایت‌های شیطانی خود را شروع کرده و قربانی‌ درآن زمان دختری ۱۲ ساله بوده است. وی بارها برای این دختر هدایای مختلف خریداری کرده و او را به اماکن مختلفی برده و مورد تجاوز قرار داده بود. به گفته پلیس او با تهدید از دختر می‌خواسته که درباره روابط پنهانی‌اش با خانواده‌اش صحبت نکند اما وقتی مادر این دختر متوجه تماس‌های تلفنی و رفتار مشکوک دخترش می‌شود موضوع را پیگیری کرده و از سوی دیگر همسر استیون نیز که به رفتار شوهرش ظنین شده بود با پیگیری ماجرا به رابطه پنهانی شوهرش با دختربچه‌ها پی می‌برد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *