سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۱ قبل از ظهر به وقت تهران

برگزاری مراسم نمادین مرگ و تشییع جنازه ترامپ! +تصاویر

مخالفان دونالد ترامپ در نیویورک با برگزاری، مراسم نمادین مرگ ریاست‌ جمهوری این کشور ، در شهر نیویورک، اعتراض خود را به شیوه ای جدید نشان دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی‌وی، مخالفان رئیس جمهور آمریکا در شهر نیویورک، مراسم نمادین مرگ نهاد ریاست‌جمهوری این کشور را برگزار کردند.

مخالفان دونالد ترامپ در شهر نیویورک با پوشیدن لباس سیاه و آماده‌سازی یک تابوت سیاه رنگ که بر روی آن عبارت «ریاست جمهوری آمریکا، تاریخ تولد آوریل سال ۱۷۸۹ و تاریخ وفات بیستم ژانویه سال ۲۰۱۷» نوشته شده بود، مراسم نمادین مرگ ریاست‌جمهوری این کشور را برگزار کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات شعار می دادند: «بله ما می توانیم».

آنها در بخشی از مراسم نمادین خود تابوت نمادین ریاست جمهوری آمریکا را حمل کردند.

 

%postname%

 

یک زن آمریکایی که لباس سیاه پوشیده و بود گفت: ما در حال برگزاری مراسم تشییع جنازه هستیم. این مراسم به افتخار آن چه رئیس جمهور گفته است برگزار می شود. تصاویر روسای جمهور سابق را هم در این جا می‌بینید. همه آنها هم مشکلاتی داشتند، اما هیچ کدام اقداماتی مانند آن چه رئیس جمهور و دولت کنونی انجام می دهد، انجام نمی دادند.

 

برخی شرکت‌کنندگان در این مراسم لباس سیاه و برخی هم لباسی مشابه لباس روسای جمهور سابق آمریکا بر تن داشتند.

 

%postname%

 

در برخی شهرهای دیگر آمریکا از جمله در دالاس، مینیاپولیس و شیکاگو هم تظاهرات ضد رئیس جمهور آمریکا برگزار شد.

 

دونالد ترامپ  از بیستم ژانویه که مراسم سوگند ریاست جمهوری را برگزار کرده و قدرت را به عنوان رئیس جمهور آمریکا در دست گرفته است، به طور مداوم شاهد تظاهرات مخالفان خود در مناطق مختلف این کشور و در خارج از آمریکا است.

 

%postname%

 

 

%postname%

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *