سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۳ قبل از ظهر به وقت تهران

برتری پدیده برابر تراکتورسازی

تیم پدیده توانست با برتری ۲ بر یک مقابل تراکتورسازی، جای پرسپولیس را در جدول بگیرد.

  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,پدیده خراسان

برتری پدیده برابر تراکتورسازی

تیم فوتبال پدیده خراسان با برتری مقابل تراکتورسازی، جای پرسپولیس را در رده دوم جدول گرفت.

به گزارش ایسنا، دو تیم تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد امروز (جمعه) در آخرین روز از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۴۵ با قضاوت حمید حاج‌ملک در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند و در حالی که بازی تا دقیقه ۸۰ بدون گل دنبال می‌شد، با برتری ۲ بر یک پدیده به پایان رسید. برای تیم مهمان در این دیدار، قاضی و خانزاده گلزنی کردند و تک گل میزبان را ایران‌پوریان به ثمر رساند.

 

تلاش دو تیم در نیمه اول برای به ثمر رساندن گل به نتیجه ننشست و در حالی که در دقایق پایانی نیمه، میل به گلزنی بیشتر شده بود، تساوی بدون گل در اسکوربرد ورزشگاه نقش بست. در نیمه دوم نیز شاگردان گل‌محمدی برای پیروز شدن بر حملات خود افزودند اما گرفتن پنالتی به سود مشهدی‌ها در دقیقه ۸۰ ورق را برگرداند.

 

این پنالتی که با برخورد توپ به دست نادری برای پدیده گرفته شده بود، توسط محمد قاضی وارد دروازه شد. محمدرضا خان‌زاده نیز تنها سه دقیقه بعد، با ضربه‌ای زمینی از پشت محوطه جریمه گل دوم پدیده را به ثمر رساند.

 

محمدرضا خلعتبری بازیکن پدیده مشهد بعد از درگیری با ایران‌پوریان در دقیقه ۸۸ از زمین بازی اخراج شد.

 

ایران‌پوریان در دقیقه ۹۲ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بعد از این گل، بازیکنان دو تیم لحظاتی با هم درگیر شدند و جو ورزشگاه متشنج شد.

 

پدیده مشهد با این برد، به همراه پرسپولیس، ۱۴ امتیازی شد اما با تفاضل گل برابر و به لطف یک گل زده بیشتر به رده دوم صعود کرد.

 

تراکتورسازان نیز با هفت امتیاز در رده نهم باقی ماندند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *