سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲ قبل از ظهر به وقت تهران

الهام غفوری: «پایتخت ۵» دیرتر کلید می‌خورد؛ تدوین «علی البدل» به پایان رسید

الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت ۵» در مورد این سریال گفت، احتمال دارد زمان کلید خوردن «پایتخت» بنا به دلایلی عقب بیفتد. / ویهمچنین گفت تدوین «علی البدل» به پایان رسیده است.

%postname%

تهیه کننده سریال «پایتخت ۵» گفت: تاکنون سه قسمت از متن این سریال توسط محسن تنابنده به نگارش درآمده است و احتمال دارد زمان کلید خوردن «پایتخت» بنا به دلایلی عقب بیفتد.

«الهام غفوری» تهیه کننده سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم در گفت‌وگو با  فارس گفت: تدوین نهایی این سریال به طور کامل انجام شده است و همانطور که قبلا هم گفتیم گزینه نوروزی شبکه یک خواهد بود.

 

وی با اشاره به خواننده تیتراژ این سریال نیز بیان داشت: هنوز خواننده تیتراژ «علی البدل» را مشخص نکردیم.

 

تهیه کننده سریال «پایتخت ۵»  با مشارکت سازمان فرهنگی هنری اوج درباره روند تولید این سریال گفت: هنوز سه قسمت از متن این سریال توسط محسن تنابنده به نگارش درآمده است و احتمال دارد زمان کلید خوردن «پایتخت» بنا به دلایلی عقب بیفتد.

 

غفوری در پاسخ به این سوال که آیا در سری پنجم این سریال به موضوع مدافعین حرم نیز پرداخته خواهد شد، گفت: نه این موضوع خیلی صحت ندارد.

 

به گزارش فارس، پیش‌تر قرار بود «پایتخت۵» در روزهای ابتدایی اسفند ماه با حضور اغلب بازیگران اصلی در شهر آتن و نیکوزیا کلید بخورد و گروه تولید در لوکیشن‌های کنار دریا، اسکله، بازارهای قدیمی و سنتی،‌ هتل، کوچه‌ها و محله‌ها، مراکز خرید و… قصه فصل پنجم «پایتخت» را آغاز کنند.

 

گروه «پایتخت» به جز آتن و فیکوزیا در تهران و علی آباد نیز تصویربرداری خواهند داشت. فصل‌های پیشین این سریال در سالهای گذشته از شبکه یک سیما به مناسبت نوروز و رمضان روی آنتن رفت و فصل پنجم «پایتخت» نیز قرار است تا در ماه رمضان سال آینده از همین شبکه پخش شود. در این سریال محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی عبداللهی، سعید آقاخانی، سارا و نیکا فرقانی اصل و … به ایفای نقش می‌پردازند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *