جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱ قبل از ظهر به وقت تهران

اقدام بی‌شرمانه دو معلم با شاگردان در کلاس درس

مجله انلاین دوستان : دو معلم مرد دبیرستانی در شهر بیرتلی در اتهام با سوءاستفاده غیر اخلاقی و تعرض جنسی به شاگردان خود دستگیر شدند.

دو معلم مرد به نام “دانیل کاچران”، ۳۸ ساله و ” اندرو گرین”، ۳۲ ساله دریک دبیرستان در “بیرتلی” شاگردان خود را پس از فریفتن، مورد سوءاستفاده غیر اخلاقی قرار میدادند.

این دو معلم هر یک به صورت جداگانه با ارسال پیامک به طعمه های مورد نظر خود تلاش میکردند تا نظر قربانیان شان را به خود جلب کنند و در جشن و یا مراسمی که بعدا با هماهنگی یکدیگر ترتیب میدادند قربانیان خود را برای رسیدن به اهداف شیطانی بیشتر شیفته خود میکردند.
به گزارش پلیس هویت آنان زمانی فاش شد که حسادت دخترانه یکی از شاگردان “گرین” وی را وادار به تعقیب “گرین”  و قربانیش کرد و پس از دیدن معلم خود حین ارتکاب جرم در داخل یکی از کلاس های درس  مسوولین مدرسه را مطلع کرد.

این دو معلم که هر یک با دو تن از شاگردان خود رابطه پنهانی داشتند پس از دستگیر شدن شغل معلمی و حضور در هر گونه فضای آموزشی برای آنان ممنوع شد.
پس از بازرسی از منزل مسکونی این دو معلم که در فاصله چند متری از یکدیگر قرار داشت ،پلیس موفق به کشف یک دستگاه لب تاپ  و دو عدد هارد اکسترنال به عنوان مدرک غیر قابل انکار شد.

تحقات پلیس حاکی از آن است که این دو متجاوز بی شرم قصد داشتند تا تصاویر و فیلم هایی که به صورت پنهانی از قربانین ۱۴ و ۱۵ ساله خود ضبط کرده بودند را در یک سایت اینترنتی که هنوز در مرحله طراحی بود منتشر کنند.
بنا بر حکم دادگاهی که در بیرتلی برگزار شد “دانیل کاچران” و” اندرو گرین” به ۱۵ سال زندان محکوم شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *