سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۷ قبل از ظهر به وقت تهران

بیوگرافی و عکس های جذاب محسن فروزان و همسرش نسیم نهالی

محسن فروزان دشتی متولد ۱۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ در شهر سرسبز رشت می باشد، وی ازدواج کرده و همسرش نسیم نهالی می باشد.

محسن فروزان فوتبال حفه ای خود را از ۱۶ سالگی با حضور در تیم بزرگسالان پگاه شروع کرده و هم اینک عضو تیم پارس جنوبی جم است.

وی فوتبال حرفه ای خود را از تیم بزرگسالان پگاه گیلان آغاز کرد، سپس برای انجام خدمت سربازیبه مدت دو سال (۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸) به تیم نظامی ملوان بندر انزلی پیوست. وی پس از پایان خدمت سربازی به داماش رشت بازگشت. فروزان توسط فیروز کریمی به ترکیب اصلی داماش گیلان رسید.

محسن فروزان جزو بازیکنانی است که از آکادمی و پایه تیم فوتبال داماش گیلان به فوتبال ایران معرفی شده است.

وی سال ۱۳۸۹ به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیوست و پس از پایان فصل، در سال ۱۳۹۰ به باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز ملحق شد. فروزان در سال ۱۳۹۲ دوباره به گسترش فولاد بازگشت و با اتمام سال با قراردادی دوساله به تیم تراکتور سازی تبریز آمده او پس از مدتی قرارداد خود را با تراکتور سازی فسخ کرد. محسن فروزان در تیرماه سال ۱۳۹۳ با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.

سوابق ملی

سال ۱۳۸۲ دعوت به تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و حضور در مسابقات نوجوانان آسیای ژاپن در سال ۱۳۸۳ که منجر به کسب مقام چهارم ایران شد. دعوت به تیم ملی جوانان ایران در اواخر سال ۱۳۸۳. حضور در مسابقات جوانان آسیا در کشور هندوستان سال ۱۳۸۴. کسب عنوان بهترین دروازه بان در مسابقات قهرمانی دانش آموزان جهان در کشور دانمارک در سال ۲۰۰۵ میلادی که تیم ملی فوتبال دانش آموزان ایران در آن سال قهرمان جهان شد. سال ۱۳۸۶ دعوت به تیم ملی المپیک ایران و حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ از جمله سوابق ملی فروزان است.

فروزان در سال ۲۰۱۲ با درخششی که در بازیهای لیگ و تیم تراکتورسازی داشت توانست نظر کیروش را به خود جلب کرده و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود. فروزان همچنین در سال ۲۰۱۵ به تیم ملی ایران برای مسابقات جام ملت‌های آسیا توسط کیروش دعوت شد.

افتخارات محسن فروزان

باشگاهی

نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۱۳۹۱ به همراه باشگاه تراکتور سازی تبریز
نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱–۹۰ به همراه باشگاه تراکتورسازی تبریز
بازیکن پدیده فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱–۹۰
برترین گلر جوانان جهان در سال ۲۰۰۶

ملی

قهرمانی با تیم ملی دانش آموزی در سال ۲۰۰۵ میلادی
بهترین دروازه بان در مسابقات قهرمانی دانش آموزان جهان در کشور دانمارک در سال ۲۰۰۵ میلادی

زندگی شخصی محسن فروزان

فروزان دارای ۲ برادر و یک خواهر است و فرزند آخر خانواده است. پدر او از نظر وضعیت مالی در شرایط خوبی بوده و به گفته خود او طعم فقر را نچشیده است اما برای فوتبالیست شدن ، سختی زیادی کشیده است. او به لباس پوشیدن خود توجه فراوانی می‌کند و پول زیادی برای آن‌ها خرج می‌کند؛ او معمولا لباس‌هایش را از کشورهای خارجی تهیه می‌کند.

نظر خانواده فروزان درمورد فوتبال

او در این مورد می‌گوید: “من در یک خانواده والیبالیست بزرگ شدم. همه خانواده ما والیبالی بودند و کسی فوتبال را دنبال نمی‌کرد. برادر و خواهرم والیبال بازی می‌کردند و دایی‌ها و عموهایم همه والیبالیست بودند. فقط من دنبال فوتبال بودم که خب خانواده اصلاً موافق فوتبال بازی کردن من نبودند.”

او می‌گوید مخالف اصلیش پدر و بردارش بودند که با وجود پیشرفت‌های او در زمینه فوتبال، هم اکنون مشوق او هستند.

محسن فروزان و همسرش نسیم نهالی

نسیم نهالی همسر محسن فروزان یکی از مدل های زن ایرانی می باشد که در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و به مدت سه سال است که با محسن فروزان دروازبان سابق استقلال رابطه دارد که پس از سه سال بالاخره ازدواج خود را رسمی کردند و عکس مراسم ازدواج و عقد خود را منتشر کردند.

نسیم نهالی (مدل آرایش، لباس و پوزر عروس) و مدل معروف ایرانی می باشد.

محرومیت محسن فروزان

محسن فروزان دروازه‌بان فوتبال به مدت ۳ ماه از حضور در میادین رسمی محروم شد.

این حکم توسط کمیته اخلاق صادر شده و دلیل آن هم عکس‌های شخصی این دروازه‌بان بوده که در فضای مجازی منتشر شده است.

طبق حکم کمیته اخلاق اجرای این مجازات به مدت ۶ ماه به صورت تعلیق در می آید و در صورت بروز تخلف از ناحیه این دروازه بان در مدت تعلیق حکم تعلیقی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

برای ارتباط بیشتر با محسن فروزان می‌توانید به صفحه شخصی وی در اینستاگرام رجوع کنید

نسیم نهالی و همسرش محسن فروزان +عکس های جدید و بیوگرافی
نسیم نهالی و همسرش محسن فروزان +عکس های جدید و بیوگرافی
نسیم نهالی و همسرش محسن فروزان +عکس های جدید و بیوگرافی
۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *