سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

افشای بارداری دختر ۱۳ ساله در بیمارستان، از یک رابطه کثیف پرده برداشت

پزشکان با معاینه دختر ۱۳ ساله ای که برای درمان شکم درد به بیمارستان مراجعه کرده بود، خبر بارداری اش را به والدین این دختر دادند، دختر نوجوان ابتدا منکر هرگونه رابطه نامشروعی بود ، اما بلاخره لب به اعتراف گشود.

https://dustaan.com/files/uploads/-000//1/www.dustaan.com-مجله-اینترنتی-1487155597.jpg
پزشکان پس از معاینه متوجه شدند این دختر نوجوان بدون اینکه بداند باردار است و وقتی بررسی کردند از یک رابطه سیاه که در آن دختر۱۳ ساله از سوی مرد آشنایی فریب خورده بود پرده برداشتند.

به  گزارش   انتخاب  ؛چندی پیش مادر و دختری به بیمارستانی رفتند و ادعا کردند دختر نوجوان شکم درد دارد و امانش بریده شده است وقتی این دختر معاینه شد همه پی بردند که وی باردار است و این درحالی بود که این دختر اصرار داشت با هیچ پسری دوستی نکرده و حتی موبایل ندارد که با کسی رابطه تلفنی نیز داشته باشد.

پرسنل بیمارستان وقتی مادر را آگاه کردند که دختر نوجوانش باردار بوده و بچه زودتر از زمان عادی درحال متولد شدن است این مادر غش کرد و بعد نزد دخترش رفت تا او را از مادر شدن مطلع کند.

دختر۱۳ ساله باز اصرار داشت با کسی دوستی نکرده تا اینکه مادرش گفت او باردار است و بچه حتما پدری دارد دختر نوجوان با شنیدن این ماجرا به گریه افتاد و درحالیکه خجالت می کشید و می ترسید فاش کرد دامادشان-شوهرخواهر-او را فریب داده و با وی ارتباط پنهانی داشته است.

بنابه این گزارش، پس از تولد نوزاد که سالم نیز بود سرنوشت این دختر۱۳ساله به حراست بیمارستان گزارش شد و با مخابره چنین اقدام وحشتناکی به پلیس و دستگاه قضایی داماد فریبکار تحت تعقیب قرار گرفت.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *