شنبه , ۶ ام مرداد ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱ بعد از ظهر به وقت تهران

جزییات تازه از داستان سریال «زخم کاری»

در حالی که این روزها محمدحسین مهدویان در حال ساخت سریال «زخم کاری» بر اساس کتاب «بیست زخم کاری» محمود حسینی‌زاد است .رمان داستان مردی است که می خواهد سلطه گر باشد. حسینی زاد مبنای روایت خود را بر اموری ممنوعه گذاشته که به‏ تدریج روح قهرمان های او را فاسد می کند. نویسنده رمان خود را با ریتمی سریع و در دل تهران روایت می کند

حسینی‌زاد در گفتگو با روزنامه همشهری درباره همکاری با مهدویان می‌گوید:«اسم مهدویان را به واسطه فیلم‌هایی که ساخته بود، شنیده بودم و خاطرم هست به خاطر کنجکاوی فیلم‌های سینمایی که درباره وقایع دهه ۶۰ خیلی سر و صدا کرد، بخش هایی‌اش را دیدم. اما فیلم کاملی که از مهدویان تماشا کردم، «لاتاری» اش بود که آن هم خارج از کشور در یکی از شبکه‌ها تماشا کردم.»

«ما یک قرار یک‌ساعته در دفتر سازندگان داشتیم. به نظر فیلمنامه آماده بود و آقای مهدویان فیلمنامه را ورق می‌زد و یک سری سئوالات برای مشخص شدن داستان می‌کرد. چرا که کتاب به واسطه موجز بودنش ابهاماتی داشت که در آن جلسه رفع شد.من فقط توصیه کردم که سریال را خیلی طولانی نکنید. چون کتاب سرعت خود را دارد و بسیار موجز هست و رمانی نیست که شرح و بسط زیادی داشته باشد و گفتم سریال را بین ۱۰ تا ۱۲ قسمت بسازند. رمان «بیست زخم کاری» محیط مردانه‌ای دارد و مهدویان به نظرم تکنیکش را به خوبی بلد است و می‌تواند یک سریال خوب و پر کشش بسازد.»

جزییات تازه از داستان سریال «زخم کاری»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *