پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱ قبل از ظهر به وقت تهران

آغاز پیش‌تولید سریال «خوب بد جلف»

پیمان قاسم‌خانی و سام درخشانی در گفتگو با فریدون جیرانی در برنامه کافه آپارات از آغاز پیش‌تولید سریال «خوب بد جلف» خبر دادند. سام درخشانی درباره بازی‌اش در این سریال گفت:«من برای «ملکه گدایان» قرارداد بسته بودم. اما از سریال «خوب بد جلف» تماس گرفتند و چون دوستان من هستند و قسمت دو نیمه تمام شده بود وظیفه‌مان بود کار را به سرانجام برسانیم و چون تهیه ‌کننده هر دو کار هم فیلیمو بود از آن سریال انصراف دادم»

پیمان قاسم‌خانی هم درباره ساخت این سریال گفت:«این سریال از روی قسمت بک و دو «خوب بد جلف» رد می شود. خیلی قصه دارد. حامد کمیلی که قاتل ناجوریه در داستان به تدریج عاشق فیلم‌‌سازی می‌شود یک شب «بوج‌کاسیدی و ساندنس کید» را می‌بیند فردا صبح که پا می‌شود عاشق سینما می‌شود و در این مسیر در حالی که همه پیگیر عملیات‌اند این دوست دارد یک فیلم خوب بسازد و این دو تا را بکند بوچ‌کاسیدی و ساندنس کید که طبیعتا گند می زنند به همه خاطراتی که از آن فیلم داریم!»

سریال «خوب بد جلف» که هنوز نام آن قطعی نشده، قرار است با همان بازیگران «خوب بد جلف؛ارتش سری» ساخته شود هرچند پیمان قاسم‌خانی ابراز امیدواری کرد برای این سریال با ویشکا آسایش و حمید فرخ‌نژاد هم دوباره همکاری کند

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *