شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ قبل از ظهر به وقت تهران

بهترین تولید کننده قفسه راک ایرانی

قفسه راک از کاربردی ترین و متنوع ترین انواع قفسه های فلزی صنعتی هستند که در انبارهای بزرگ برای چیدمان تعداد زیاد بار و کالا استفاده میشوند. این قفسه ها از نظر ساختار تنوع بسیار بالایی داشته و متناسب با شرایط محیط، نوع و تعداد بار و کالا و ماشین آلات انبار می توان آنها را انتخاب کرد. بهین انبار آرا تولیدکننده قفسه راک ایرانی با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب است و تنوع بالایی را در محصولات خود ارائه داده است.

بهترین تولید کننده قفسه راک ایرانی

تولید انواع قفسه راک

در تجهیز انبارهای بزرگ، انتخاب و خرید قفسه فلزی صنعتی بیشترین اهمیت را دارد. چون این سازه ها ارتباط مستقیم با ایمنی انبار و بهره وری از فضای چیدمان بار دارند. بهین انبار آرا به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده های قفسه راک ایرانی، انواع مختلف این قفسه ها را با بهترین متریال فلزی ضد زنگ و مقاوم تولید می کند. از جمله محصولات این مجموعه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

ساخت قفسه پالت راک

در انبارهای بزرگ که تعداد زیاد بار و کالا روی پالت قرار گرفته و با لیفتراک جا به جا میشوند، قفسه پالت راک صنعتی کاربرد گسترده ای دارد. این قفسه ها از اجزای فلزی مختلفی از قبیل قاب، مهاربند، ستون، بازو و محافظ ستون راک تشکیل شده و قابلیت طبقه بندی تا ارتفاع ۱۶ متر از فضای داخل انبار را دارا هستند.

قفسه های پالت راک بهین انبار قابلیت تولید سفارشی را داشته و به همین دلیل از نظر ابعاد بسیار متنوع هستند. علاوه بر محصولات سفارشی، این قفسه ها به صورت آماده با دهانه های ۱۳۵، ۲۷۰، ۳۳۰ و ۳۹۰ سانتی متر و عمق ۹۰، ۱۰۰ و ۱۱۰ سانتی متر ارائه میشوند. در هر طبقه از این قفسه ها تا وزن ۴۰۰۰ کیلوگرم قابل تحمل است.

قفسه راک کفپوشدار

بهین انبار آرا برای انبارهای دارای تعداد زیاد بارهای با وزن سبک و متوسط که چیدمان آن توسط انسان امکان پذیر باشد، قفسه راک کفپوشدار صنعتی را ارائه داده است. این قفسه ها که با نام قفسه پانل راک نیز شناخته شده هستند، در چندین طبقه اجرا شده و پوشش فلزی کف آن استحکام کافی برای تردد انسان در طبقات را دارا است.

قفسه پانل راک بهین انبار در ارتفاع های ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ سانتی متر با دهانه های ۱۱۷، ۱۵۵، ۱۹۴، ۲۳۲ و ۲۷۰ با عمق ۸۰، ۹۰، ۱۰۰ و ۱۱۰ سانتی متر ارائه میشود. متناسب با شرایط انبار این ابعاد ممکن است تغییر کند تا بهره وری و راندمان انبار تا حد امکان افزایش پیدا کند.

قفسه خودراهرو

بهین انبار یکی از بزرگترین ترین های تولیدکننده قفسه بندی درایوین یا خودراهرو با بدنه تمام فلزی و کیفیت تضمین شده است. این قفسه ها که دارای تونل هایی درون خود هستند برای چیدمان بارهای پالتی توسط لیفتراک کاربرد دارد و تاثیر چشمگیری بر استفاده بهینه از فضای داخل انبار خواهد داشت.

قفسه های درایوین هیچ فضای اضافه به عنوان راهرو را در انبار اشغال نمی کنند و به همین دلیل تا ۷۰ درصد بهره وری از انبار را افزایش می دهند. ارتفاع سازه قفسه خودراهرو بهین انبار از ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ سانتی متر قابل افزایش است و در هر تونل به صورت طبقه ای پالت ها با فاصله از هم قرار میگیرند. بر اساس ابعاد پالت دهانه قفسه های درایوین ۱۳۵ و ۱۵۰ سانتی متر در نظر گرفته میشود که قابل تغییر است.

متناسب با شرایط انبار و تعداد بار و کالا عمق تونل های قفسه درایوین بهین انبار از ۲ تا ۸ پالت قابل طراحی و تولید است. به دلیل رعایت استانداردها در مرحله طراحی و ساخت قفسه راک، قفسه های درایوین این مجموعه به ازای هر پالت تا ۲۰۰۰ کیلوگرم وزن را می توانند تحمل کنند.

بهترین تولید کننده قفسه راک ایرانی

قفسه راهرو باریک

قفسه راهرو باریک که نوع خاصی از قفسه های راک است، برای نگهداری بارهای زیاد و سنگین چیده شده در پالت مورد استفاده قرار میگیرد. راهروهای این قفسه ها عرض کمتری نسبت به پالت راک دارند و به همین دلیل لیفتراک امکان تردد در راهرو و چیدمان بار را ندارد. به همین دلیل این قفسه ها برای انبارهایی طراحی و تولید میشود که متراژ کمی داشته و از ریچتراک و VNA برای جا به جایی پالت ها استفاده می کنند.

ارتفاع قفسه راهرو باریک بهین انبار از ۴۰۰ تا ۲۰۰۰ سانتی متر قابل افزایش است. اندازه دهانه این قفسه ها ۱۳۵، ۲۷۰، ۳۳۰ و ۳۹۰ سانتی متر و عمق ۹۰، ۱۰۰ و ۱۱۰ سانتی متر در نظر گرفته میشود.

قفسه بازویی

از دیگر محصولات بهین انبار می توان به قفسه بندی بازویی یا قفسه کانتی لور اشاره کرد که برای بارهای شاخه ای و رول استفاده میشود. بازوهای به کار رفته در این قفسه ها تا ۸۰۰ کیلوگرم وزن را می توانند تحمل کنند و در هر ستون تا ۲۰۰۰۰ کیلوگرم بار می تواند قرار بگیرد. ارتفاع این قفسه ها تا ۱۲۰۰ سانتی متر قابل افزایش است و طول بازوهای آن ۶۰، ۹۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ سانتی متر در نظر گرفته میشود. دهانه این قفسه ها ۷۵، ۱۰۰، ۱۲۵، ۱۵۰ و ۱۷۵ سانتی متر تولید میشود.

بهترین تولید کننده قفسه راک ایرانی

طراحی و تولید قفسه راک سفارشی

یکی از دلایل موفقیت بهین انبار در کسب رضایت مشتری، طراحی و ساخت قفسه سفارشی بر اساس شرایط محیط است. بعد از بازرسی های انجام شده در محیط انبار، متناسب با متراژ سوله، ارتفاع، تعداد و نوع بار و ماشین آلات حمل بار در انبار قفسه مناسب انتخاب و طراحی آن انجام می شود. سپس با متریال فلزی مقاوم در برابر نم و رطوبت و تماس با مواد خورنده ساخت قفسه ها با رعایت استانداردها انجام می شود.

ساخت قفسه راک ایرانی با قیمت مناسب

تولیدکننده های اصلی قفسه های راک ایرانی محدود هستند و اغلب مراکز به عنوان واسطه عمل می کنند. بهین انبار تولیدکننده باسابقه فعالیت بالای این قفسه ها محسوب شده و به همین دلیل تمام محصولات این مجموعه دارای قیمت های مناسب و منصفانه هستند. این قفسه ها بدون واسطه به سراسر ایران قابل ارسال بوده و علاوه بر گارانتی دارای خدمات پس از فروش نیز هستند. به همین دلیل نصب قفسه ها نیز توسط افراد باتجربه و با رعایت تمام استانداردها و اصول ایمنی انجام میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید قفسه راک صنعتی ایرانی می توانید نام بهین انبار را در اینترنت جستجو کنید.

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *