چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

مجوز اکران گشت ارشاد ۲ صادر شد/ فراستی قلبش نگیره صلوات! + عکس

ساعد سهیلی بازیگر جوان سینما با انتشار عکسی جدید در اینستاگرامش، خبر از صدور مجوز اکران برای گشت ارشاد۲ داد.

فیلم سینمایی گشت ارشاد۲ به کارگردانی سعید سهیلی و تهیه کنندگی مشترک او با حمید فرخ نژاد است که دنباله روی گشت ارشاد ساخته شده است.

این فیلم در روز های اخیر دچار چالش جدی شده بود و گفته می شد که مجوز پخش نخواهد گرفت.

نزاع قلمی حمید فرخ نژاد و عوامل فیلم «گشت ارشاد» با مسعود فراستی کارشناس سینمایی تلویزیون ادامه دارد. این کشمکش زمانی اوج گرفت که رسانه ها فاش کردند که فراستی با ارائه گزارش منفی علیه گشت ارشاد به کمیسیون فرهنگی مجلس، نمایندگان را به متوقف ساختن نمایش آن تحریک کرده است. این بار پسر کارگردان فیلم در یادداشتی با اعلام این که فیلم گشت ارشاد ۲ نیز مجوز ارشاد گرفت، با کنایه به فراستی گفته است که مبادا قلبش از شنیدن این خبر بگیرد و خوابش آشفته شود

ایران آنلاین، ساعد سهیلی پسر کارگردان گشت ارشاد نوشت: گشت ارشاد ۲ مجوز نمایش گرفت و نوروز اکران میشه، مسعود فراستی قلبش نگیره صلوات.

پس از حمله اخیر محمدرضا گلزار به مسعود فراستی ساعد سهیلی بازیگر «گشت ۲» با اعلام خبر صدور پروانه نمایش گرفتن فیلم، با کنایه گفت، «فراستی به دردنخورترین آدم سینما نیست».

خبر حضور مسعود فراستی در کمیسیون فرهنگی مجلس و صحبت های او درباره فیلم «گشت ۲» جنجال های بسیاری به پا کرده بود. این منتقد جنجالی البته در چند وقت اخیر همواره خبرساز بوده است که آخرین آن به واکنش تند محمدرضا گلراز به نقدهای فراستی باز می گردد. گلزار فراستی را به دردنخورترین آدم سینمای ایران خوانده بود.

حالا پس از صدور پروانه نمایش فیلم «گشت ۲» ساعد سهیلی در یک پست اینستاگرامی نوشته است: «فراستی به دردنخورترین آدم سینما نیست… بی انصاف نباشید، اون خیلی ها رو به خنده انداخته و به نظرم گوگولی ترین و بانمک ترین آدم سینماست»

در خلاصه داستان این فیلم امده است :

گشت ارشاد جایی تمام می‌شود که حسن و عباس با بازی ساعد سهیلی و حمید فرخ‌نژاد به زندان می‌روند و عطا با بازی پولاد کیمیایی تیرخورده و به کما می‌رود. داستان گشت ارشاد ۲ چند سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد که حسن و عباس از زندان آزاد می‌شوند و عطا هم از کما بیرون می‌آید و گروه قدیمی دوباره تشکیل می‌شوند. عباس و حسن و عطا مدتی نیز دنبال کار می‌گردند اما موفق نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند مسیر گذشته اشان را پیش بیرند و اتفاقات گشت ارشاد ۲ از همین‌جا آغاز می‌شود.

 

www.dustaan.com-dustaan.com-اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,اخبار بازیگران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *