شنبه , ۶ ام مرداد ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۵ قبل از ظهر به وقت تهران

فیس‌آیدی یا تاچ‌آیدی؛ کدام سریع‌تر عمل می‌کند؟! +عکس

یکی از تغییراتی که شرکت اپل در آیفونx اعمال کرده است جایگزینی تاچ آیدی با فیس آیدی است، اما خیلی از کاربران کنجکاو هستند که کدام یک سریع تر عمل می کند. 

فیس‌آیدی یا تاچ‌آیدی؛ کدام سریع‌تر عمل می‌کند؟به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل در جدید ترین محصول خود با یکپارچه کردن صفحه نمایش و حذف حاشیه های گوشی، تاچ آیدی را حذف و فیس آیدی را جایگزین آن کرده است. حال برای برخی کاربران سوال است که کدام یک سریع تر از دیگری عمل می کند.

یکی از مالکان آیفون ۷ پلاس با اندازه گیری زمان دقیق بازگشایی گوشی اش به وسیله تاچ آیدی و مقایسه آن با فیس آیدی، ادعا کرده که تاچ آیدی سریع تر عمل می کند. این کاربر می گوید زمان بازگشایی گوشی به وسیله تاچ آیدی در آیفون ۷ پلاس ۹۱ صدم ثانیه است در حالی که آیفون X، در ۱٫۲ ثانیه به وسیله فیس آیدی کار مشابه را انجام می دهد.

قطعا بازکردن گوشی با فیس آیدی بسیار راحت تر از تاچ آیدی است و بسیار کمتر با مشکلات عدم شناسایی روبرو می شود. شاید اکنون سرعت بازگشایی گوشی به وسیله فیس آیدی کمتر  از تاچ آیدی باشد اما یقینا در سال های آینده اپل این فناوری خود را ارتقا خواهد داد و پیشرفت بیشتر خواهد کرد.

فیس‌آیدی یا تاچ‌آیدی؛ کدام سریع‌تر عمل می‌کند؟!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *