شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

کدام بازی های موبایلی آنلاین پرطرفدار هستند؟

بازی انفجار که در طی انقلاب بازی های آنلاین تلفن همراه به عنوان یکی از بهترین بازی ها شناخته شد توانسته در طی چندین سال فعالیت خود به عنوان یکی از بهترین بازی های شناخته شود و قله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند. این بازی که در راستای گسترش شرکت های دانش بنیان ساخته شده است از سال ۱۳۹۶ وارد عرصه بازی های رایانه ای شده و توانسته سه مرتبه تندیس بهترین بازی آنلاین را به نام خود ثبت کند. بازی انفجار به لطف طراحی ساده و کاربر پسندش توانسته امتیاز ۱۰ را که بالاترین امتیاز به حساب می آید کسب کند. انفجار که بسیاری از آن به عنوان الماس بازی های آنلاین یاد می کنند دارای مولفه های موفقیت متعددی می باشد که مهمترین آن سادگی و کاربر پسند بودن می باشد. حالا همراه با هم نگاهی دقیق بر روی این بازی محبوب انداخته و آن ها را از نقاط مختلف ارزیابی می کنیم.

 

 

بازی انفجار چیست؟

انفجار یک بازی علمی به حساب می آید که تلاش شده در آن با استفاده از الگوریتم های ریاضی و آمار فضایی ایجاد شود که فرد بتواند بر اساس روند تاریخی و علم احتمالات عدد بعدی ارائه شده توسط الگوریتم را تخمین بزند. هر بازیکنی که در حین انجام بازی بتواند عدد درست یا نزدیک ترین عدد را تخمین بزند برنده بازی لقب خواهد گرفت. در این بازی الگوریتم یاد شده وظیفه دارد بر اساس مجموعه های ریاضی اعدادی را ایجاد کند و روند عدد سازی آن با اتکاء به پیشینه بازی تمام می شود. این بازی که هیچ مشابه خارجی ندارد از دیدگاه بسیاری نه تنها در راستای بهبود توانمندی ریاضی افراد می باشد بلکه یکی از مهیج ترین بازی های آنلاین در سرتاسر دنیا نیز می باشد.

انواع مختلف بازی انفجار

بر اساس برآوردهای صورت گرفته در سازمان بازی های آنلاین انواع مختلف بازی انفجار دارای محبوبیت زیادی می بشاند و تنوع بخشی به این بازی سبب شده بسیاری از کاربران بر اساس علایق و حتی بودجه خود بازی محبوب انفجار را انجام دهند. سازنده انفجار بر اساس بودجه بندی این بازی را به سه بخش اصلی تقسیم می کند.
• بازی انفجار پولی
• بازی انفجار رایگان
• بازی انفجار با شارژ کم

 

بازی انفجار رایگان

نقطه قوت بسیاری از بازی های رایانه ای ارائه نسخه رایگان یا همان بتا بازی می باشد. در سرتاسر دنیا به منظور اینکه سازنده های بازی های آنلاین بتوانند کاربران جدیدی را به سمت خود جلب کنند ابتدا نسخه آفلاین یا بتایی را روانه بازار می کنند تا بر اساس آن بتوانند برآورد کنند افرادی که این بازی را قصد دارند انجام دهند چه تعداد می باشند. در داخل کشور ما نیز مهندسین رایانه از استراتژی مشابهی برای برآورد مخاطبین خود بهره گرفتند و تلاش کردند با ارائه اولیه یک نسخه رایگان نه تنها کاربران خود را ارزیابی کنند بلکه به آن ها این فرصت را نیز می دهند که ابتدا این را تمرین کرده و پس از به دست آوردن مهارت از نسخه اصلی و پولی این بازی بهره مند شوند.

 

دانلود بازی انفجار

قابلیت دانلود کردن و اجرا بازی ها در پلت فرم ها مختلف یکی از مزیت های رقابتی بازی ها به حساب می آید که امروزه کمتر ارائه دهنده بازی این موضوع را نادیده می گیرد. تمامی بازی هایی که روانه بازار می شوند باید حداقل بر روی تلفن های همراه قابل دانلود باشند و این مسئله کمک می کند آنها رابط کاربری بهتری داشته باشند. انفجار نیز از آنجایی که یکی از موفق ترین بازی های رایانه ای به حساب می آید تلاش کرده برای پلت فرم های IOS ، ویندوز و اندروید نسخه های بتا و پولی را روانه بازار بکنه. در نسخه قابل دانلود تحت تاثیر برنامه نویسی قوی ارائه دهنده بازی قابلیت این را داشته که رزولیشن بازی را ارتقاء داده و از نظر گرافیکی آن را بهبود ببخشد.

 

چرا باید بازی انفجار را دنبال کرد؟

از آنجایی که انفجار در راستای دانش بنیان سازی کشور روانه بازار شده و تلاش کرده برای دوستداران علم ریاضی و احتمالات فضایی را ایجاد کند که پیش از این در دسترس نبوده ، می توان آن را به عنوان گزینه بسیار خوبی برای سپری کردن زمان به حساب آورد. این بازی که از آن به عنوان تلفیق علم و بازی یاد می شود به شما کمک می کند تا برای مدتی از فضای پر استرس زندگی خارج شده و برای به آرامش رسیدن تمرکز کنید. اگر قصد دارید تمرکز خود را نیز بالا ببرید می تواند این بازی را به عنوان یک گزینه فوق العاده مورد ارزیابی قرار دهید.

 

سایت‌های بازی انفجار

محبوبیت روز افزون بازی انفجار سبب شده است بسیاری از ارائه دهندگان بازی های آنلاین که به صورت وب محور بازی ها را در اختیار کاربرات قرار می دهند این بازی را به عنوان مهمترین بخش وبسایت خود به حساب بیاورند. در این وب سایت ها شما بر اساس سرعت و گارفیک می توانید بهترین نمونه ها بازی انفجار را مشاهده کرده و براساس عملکرد پیشین بهترین نسخه را برای سپری کردن زمان انتخاب کنید. توجه داشته باشید برخی از وب سایت به منظور بالا بردن تعداد کاربران خود تغیرات گرافیکی محدودی را در بازی اعمال می کنند از این رو هنگامی که یک نسخه متفاوت را مشاهده کردید غافل گیر نشوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *