جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه پنجشنبه ۹۳/۰۱/۰۷ »

مجله انلاین دوستان : فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه پنجشنبه ۹۳/۰۱/۰۷ » …

فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه پنجشنبه 93/01/07 »
فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه پنجشنبه ۹۳/۰۱/۰۷ »

فروردین:

امروز روز پروژه های جمعی و ابتکارات متحدانه است. باید از ابتدا در روابطتان تعادل ایجاد نمایید. هرچه روابط برایتان باارزش تر باشند، دلیل بیشتری نیز برای قبول این توصیه پیدا می کنید.

اردیبهشت:

امروز همه چیز با روابط متعادل و متوازن شکل می گیرد. شاید وقت مناسبی است تا سفارشات را بپذیرید یا سرویس های باارزشی فراهم کنید. نباید با همسریا شرکی کاری هیچ جروبحثی داشته باشید. منافع وعلایقتان الان به شدت درهم گره خورده اند و بدون همکاری جفتتان موفقیت غیرممکن خواهد بود.

خرداد:

امروز شما بیشتر از اینکه یک شرکت کننده در رخدادها باشید، یک مشاهده گر افتخاری خواهید بود! می توانید به عنوان یک معلم خوب بسیار موفق باشید. احتمال این وجود دارد که مجبور شوید بین دو حزب مخالف میانجی گری کنید یا مثل یک داور قضاوت کننید.

تیر:

در این زمان ارزش های خانوادگی و ازدواج اهمیت زیادی برای شما دارند، ولی این مسایل قطعا به میزانی تغییرات نیاز پیدا می کنند. شاید دوست داشته باشید وجهه خود را عوض کنید و همچنین فضای داخلی خانه را به روز کنید یا سبک زندگی خود را تغییر دهید.

مرداد:

هر پروژه ای که شما در آن باشید با موفقیت تمام خواهد شد. بااین حال، در هر تعهد و کاری مشکلات هم اجتناب ناپذیرند، مخصوصا در مراحل اولیه. برای اینکه پیشرفت سریعی در پروژه داشته باشید، تنها روی استعدادهای حیرت انگیز خود تکیه نکنید. روی افزایش تواناییتان برای همکاری کار کنید و مفهوم کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهید.

شهریور:

شاید توجهتان امروز به امور مالی جلب شود. با تمایلتان برای پرداخت بدهی ها، مالیات، تقسیم موفقیت و سرمایه گذاری عاقلانه موفقیت در کسب و کارتان پیشرفت می کند. امروز احتمالا یک خرید بزرگ خودجوش برای پرستیژ شخصی خود خواهید کرد.

مهر:

امروز ممکن است روانتان تحت فشار زیادی قرار گیرد، ولی تلاش هایتان نتایج خوبی در پی خواهد داشت. قلب و روحتان راصرف چیزهایی کنید که برایتان ارزش و احترام دارند. اکنون شما یک شبکه حمایتی خوب در دسترس دارید.

آبان:

امروز خودکارامدی شما ممکن است به جای اینکه مفید باشد پر از نقص شود. شریک یا همسرتان را کنار نگذارید و مسایل را باهم حل کنید. الان منافعتان یکی هستند و تلاش های متحدانه شما را به جایی که می خواهید سریع تر می رسانند. هنگام کار کردن برای همدیگر، به نیازهای خودتان نیز می رسید.

آذر:

وقت آن رسیده که در یک فعالیت عمومی یا شخصی با همسر یا شریک خود شرکت کنید. ابتکارات خود را به اشتراک بگذارید-این تنها برای خودتان مفید خواهد شد. اقتدارتان قوی تر می شود و اهدافتان با سرعتی دو برابر به دست می آیند.

دی:

اگر می خواهید از امروز استفاده کنید، اول باید شرایط را ارزیابی کنید و سپس راهی برای سازگاری با آن بیابید. هردوکار باید به سرعت انجام شوند تا هیچ چیز را از دست ندهید. به یاد داشت باشید که امور زممکن است به انتظاراتتان نرسید.

بهمن:

آب های خروشان امروز به نفع و میل شما جریان پیدا می کنند. شوروشوق شما، گشودگی فکرتان و خوش مشربی شما باعث محبوبیت بیشترتان خواهد شد، بویژه میان جنس مخالف. احتملا میل شدیدی داشته باشید به اینکه ارتباطات خود و همکاری های خارجی را گسترش دهید.

اسفند:

امروز ممکن است هنگام خرج کردن پول از خود گشاده دستی و قاطعیت نشان دهید. وقت خطرناکی برای خرید کردن است! شاید همه چیز را یکباره برای خود بخواهید. اگر برای خرج کردن پول دارید، احتمال این وجود دارد که کارت اعتباری و کیفتان را خالی کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *