پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه شنبه ۹۳/۰۱/۰۲»

مجله انلاین دوستان : فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه شنبه ۹۳/۰۱/۰۲»….

فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه پنجشنبه 92/12/29»
فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه شنبه ۹۳/۰۱/۰۲»

فروردین:نه تنها برای فعالیت هایتان به یک راهنمای مسیر نیاز دارید، بلکه باید همه چیز را تایید نیز کنید. با نزدیکانتان با مهربانی رفتار کنید، انها لیاقتش را دارند. با والدین در تماس باشید. با جایی که از ان امده اید قطع رابطه نکنید.

اردیبهشت:امروز اتمسفر اطرافتان از نظر فیزیکی و روانی آرام است. به این دلیل است که تقطه نظرتان همیشه مثبت می ماند. اگر خود را در دردسر یافتید، قطعا کسی وجود خواهد داشت که به شما آرامش می دهد و با شما مهربان است.

خرداد:نباید سعی کنید رخدادهای را تحت تاثیر قرار دهید. اکنون درحال دریافت ثمره تلاش هایتان هستید. البته، در انتظار تشویق و تمجید بلند دیگران نباشید. احتمال این وجود دارد که موفقیت هایتان در امور کوچک روزمره مثل استطاعات داشتن برای خریدهای موردعلاقه خود را نشان دهد.

تیر:امروز روز خوبی برای نشان دادن شور و شوق و انگیزه تان نیست. تقریبا به طور کامل توسط احساسات درونی تان راهنمایی می شوید، اگرچه ممکن است حالت ضد ان هم پیش بیاید. لازم نیست که خیلی دقیق به برنامه تان بچسبید.

مرداد:چیزی که در درون است مهمتر از دنیای بیرونی است. هیجاناتتان اگرچه آشکار نیستند، ولی آنها هستند که اعمالتان را هدایت می کنند. اکثر شما به ویژه در مورد هرچیزی که با خانواده، خانه و کسسب و کار کنونی تان مربوط باشد حساس خواهید شد.

شهریور:ستاره ها به شما این شانس را می دهند که آرام باشید و آسودگی درونی که زمانی از آن شما بود را باز یابید. به دنبال این نباشید که به طور مصنوعی خود را کنترل کنید. خود را رها کنید. امروز روزی است که تعادل هیجانی درونی حکمفرما است.

مهر:نباید امروز را تبدیل به روز معاملات پر ریسک، تصمیمات سخت یا چیزی هایی کنید که خارج از توانایی شماست. مساله این است که شما برای آن شرایط روانی لازم و ثبات ضروری را ندارید. توصیه نمی شود که با آزادی تمام ایده های پیشرفت بسیار مدرن را ارائه بدهید.

آبان:امروز بیشتر از برنامه ریزی برای رویا پردازی مناسب است. تخیلتان برای سوق دادن شما به سمت مسیر درست قوی تر از منطق خشک محاسباتی شماست. از ابراز آزادانه احساسات خود نترسید.

آذر:باید به یاد داشته باشید این پیروزی های بزرگ نیستند که امروز اهمیت پیدا می کنند. حساسیت شما در حال رشد است، نیاز های نیمه هشیارتان قوی تر شده اند و عادت های قدیمی دوباره خود را نشان می دهند. برای شما مهم است که حمایت شوید و یک منطقه امن داشته باشید.

دی:امروز شما یا از تعامل با دیگران لذت می برید و یا نگران مشاجره های احتمالی این تعاملات خواهید بود. هرکدام از این دوحالت بستگی به اتفاقات دیروز و تا قسمتی نیز بستگی به سرنوشت خواهد داشت. به منظور اجتناب از اشتباهات گذشته هنگام تعامل با جهان از سیاست و تدبیر استفاده کنید.

بهمن:شکافهای فنی و ذهنی روی ویژگی های انسانی شما تاثیر چندانی ندارند. خود را تبدیل به یک ربات نکنید و هنگام تلاش برای هنگام بودن با پیشرفت ها، لطفا نیاز های طبیعی یک روح انسانی را به یاد داشته باشید. تنها به حامیان وفادار و دوستان خوب نیاز نخواهی داشت، روابط گرم، محبت و تواضع نیز به همان اندازه اهمیت پیدا می کنند.

اسفند:وقت ان رسیده که بهترین ویژگی های خود را به نمایش بگذارید، یعنی حساسیت، محبت و بینش. می توانید به راحتی استعداد خلاقانه خود را به نمایش بگذارید (مثلا استعدادتان ادبیات یا موسیقی). همچنین می توانید تبدیل به یک روان شناس خوب شوید. همچنین وقت خوبی است تا پتانسیل روحی خود را کاوش کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *