پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

دربی‌‌ های آسیایی در دوشنبه و زمین ‌بی‌طرف

با صعود پرسپولیس و استقلال به مرحله یک هشتم یا حذفی لیگ قهرمانان‌ آسیا، بسیاری از علاقمندان منتظر دربی‌ تمام ایرانی این دو تیم در آسیا بودند که البته چینش جدول و ترتیبات قبلی مسئولان مسابقات باعث نشد این رویارویی جذاب شکل بگیرد.

جدول مسابقات در مرحله یک هشتم به این شکل خواهد بود که در روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور، پرسپولیس در تاجیکستان به مصاف استقلال دوشنبه می‌رود تا شاهد دربی تاجیکی ایرانی پرسپولیس و استقلال باشیم.

استقلال تهران هم به گزارش خبرنگاران عربستانی در زمین بی‌طرف مقابل الهلال عربستان قرار می‌گیرد. حق انتخاب زمین بی‌طرف با استقلال است. رویارویی استقلال و الهلال به دربی سنتی آسیا مشهور است.

تراکتور در عربستان به مصاف النصر خواهد رفت. گفته شده این بازی با حضور تماشاگران عربستانی برگزار خواهد شد. شارجه امارات در زمین خودش مقابل الوحده تیم دیگر امارات قرار خواهد گرفت

ایران در این مرحله از مسابقات تنها کشوری است که با سه تیم حضور خواهد داشت؛ پرسپولیس، استقلال و تراکتور. امارات و عربستان هم دو تیم؛ شارجه و الوحده از امارات و الهلال و النصر از عربستان و تاجیکستان تنها یک تیم به نام استقلال دوشنبه که از قضا قرمز می‌پوشد!

نکته قابل تامل اینکه قهرمان جام ملتهای آسیای اخیر یعنی قطر هیچ تیمی در مرحله یک هشتم حذفی ندارد. السد و الدحیل و الریان در مرحله گروهی حذف شدند و به یک هشتم نرسیدند.

دربی‌‌ های آسیایی در دوشنبه و زمین ‌بی‌طرف

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *