جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰ بعد از ظهر به وقت تهران

نزاع مرگبار دو مرد بر سر یک تکه سیم

دعوای دو مرد ضایعات جمع کن بر سر یک تکه سیم در یکی از محله‌های غرب تهران  با قتل پایان گرفت.

دعوای مرگبار بر سر یک تکه سیم

به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه چهارشنبه یکم مرداد امسال صدای فریاد و کمک‌خواهی درخیابان طالقانی،۴۵متری زرند تهران باعث شد اهالی به خیابان بیایند. آنها مشاهده کردند دو مرد میانسال با هم درگیر شده‌اندو یکی از آنها دیگری راباچاقوزخمی کرد ومتواری شد . همان موقع یکی از رهگذران به تعقیب  ضارب  پرداخت، اما مرد فراری با خودروی عبوری تصادف کرد و بعد با همان حال زخمی به راهش ادامه داد و با سوارشدن به  خودروی عبوری دیگر متواری گردید.
در تحقیقات محلی معلوم شد، مرد میانسال ضایعات جمع کن بوده و فرد زخمی را همان ضارب فراری با چاقوزده و فرار کرده است.این در حالی بود که ساعاتی بعد ماموران مطلع شدند مرد ۴۷ ساله زخمی تسلیم مرگ شده است. بنابراین موضوع این جنایت  به رحیم دشتبان،  بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. ماموران با شناسایی خانه متهم راهی آنجا شده، اما همسر او مدعی شد شوهرش در خانه نیست . این زن خیلی دستپاچه بود و مدام اظهارات عجیبی بیان  می‌کرد که  شک پلیس را برانگیخت که قاتل باید در خانه باشد و برای بازرسی  وارد این خانه شده و درجست‌وجوی آنجا   متهم را در حالی که سرش باندپیچی شده  و پشت در حمام خانه پنهان شده بود، بازداشت  کردند .
متهم پرونده در جریان تحقیقات در اداره دهم پلیس آگاهی تهران گفت: به خاطر از کارافتادگی ماهی یک  میلیون و ۳۰۰  هزارتومان  حقوق می‌گرفتم که کفاف هزینه  زندگی‌ام را نمی‌داد و  چند‌سالی است که مجبور شدم ضایعات جمع کنم.شب قتل برای جمع آوری ضایعات به سمت  کارواشی در محله فردوس رفتم که مقتول هم آمده بود. گونی داشتم و آن را روی زمین گذاشتم و مشغول پیدا کردن ضایعات شدم که مقتول به من گیرداد تکه سیمی که متعلق به او بوده را برداشته‌ام و هر چه گفتم کار من نیست، توجهی نکرد.دعوایمان شد و کتکش زدم و کف خیابان افتاد . ترسیدم و فرارکردم که موقع فرار با خودروی عبوری تصادف کردم و بعدسوارخودروی عبوری دیگری شده و به درمانگاه رفتم و سرم را پانسمان کردم.
متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد .

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *