سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵ قبل از ظهر به وقت تهران

مرگ تلخ ۲ دختر خردسال در زیر شکنجه های داعش

داعش والدین عراقی را مجبور می کرد تا یکی از دو شکنجه را برای فرزندانشان انتخاب کنند، شلاق و یا گاز گرفتن! والدین نیز با خیال اینکه گاز گرفتن راحتتر است این شکنجه را انتخاب می کردند، غافل از اینکه این نوع شکنجه باعث مرگ کودکانشان خواهد شد.

%d9%85%d8%b1%da%af-%d8%aa%d9%84%d8%ae-2-%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1-%d8%ae%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b9%d8%b4

بنیاد خیریه نجات کودکان از به دام افتادن ۳۵۰ هزار کودک در قلمروی داعش در غرب موصل خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، تروریست‌های داعشی که بیش از دو سال است شهر موصل در شمال عراق را تحت کنترل دارند، بسیاری از قلمرو خود را از دست داده‌اند. در مناطقی محدودی که هنوز در چنگال تروریست‌ها است، داعشی‌ها ساکنان محلی را تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرار می‌دهند.

 

ماه گذشته میلادی نظامیان عراقی پس از ماه‌ها جنگ، از بازپسگیری شرق شهر موصل از گروه تروریستی داعش خبر دادند. پیش‌تر در ماه اکتبر (مهرماه) نیروهای عراقی با کمک نیروهای بسیج مردمی، کردهای پیشمرگه و حمایت هوایی ائتلاف مبارزه با داعش عملیات آزادسازی موصل از دست داعش را آغاز کردند. موصل در سال ۲۰۱۴ از سوی تروریست‌ها تصرف شد.

 

بنیاد خیریه “نجات کودکان” در بیانیه‌ای اعلام کرد نزدیک به ۳۵۰ هزار کودک در غرب شهر موصل و در قلمروی تروریست‌ها گیرافتاده‌اند. غرب موصل همینک شاهد عملیات ضد تروریستی است. این بیانیه می‌افزاید: برآورد می‌شود ۳۵۰ هزار کودک در منطقه تحت کنترل تروریست‌های داعشی در غرب موصل به دام افتاده‌اند. این کودکان در صورت تلاش برای فرار از این منطقه، در خطر کشته شدن از سوی تروریست‌ها قرار دارند.

 

تنها در یک مورد، دو دختر زیر ده سال از سوی زنان تروریست‌های داعشی ربوده شدند. والدین دخترها باید میان دو مجازات یکی را انتخاب می‌کردند. گاز گرفته شدن کودک یا شلاق. آنها به خیال اینکه کودکان به وسیله دندان گاز گرفته می‌شوند، این شکنجه را انتخاب کردند در حالی که این شکنجه شامل یک ابزار آهنی بود که کودکان را به شدت زخمی کرد و باعث خونریزی و در نهایت مرگ آنها شد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *