جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ قبل از ظهر به وقت تهران

قایدی در دیدار با سپاهان نقش تعیین کننده ای دارد

هر ۲ تیم به دنبال نایب قهرمانی و کسب سهمیه هستند. همچنین از شناخت خوبی نسبت به یکدیگر برخوردار بوده و بهترین مربیان ایران را در اختیار دارند. نبود امیر قلعه نویی می‌تواند یک امتیاز برای استقلال باشد.

قایدی در دیدار با سپاهان نقش تعیین کننده ای دارد

استقلال پس از مدت‌ها تمام بازیکنان خود، به جز دشتی را در اختیار دارد. جنگ ۲ تیم بیشتر در میانه میدان خواهد بود. از طرفی فکر می‌کنم مهدی قایدی نقش تعیین کننده‌ای در این دیدار داشته باشد. نمی‌توان خط دفاع و حمله ۲ تیم را مقایسه کرد، اما امیدوارم خط حمله استقلال از خط دفاع مستحکم سپاهان گذر کند.

غیبت قلعه نوعی روی بازی سپاهان تاثیرگذار خواهد بود. اگر قلعه نویی حضور داشت بازی بهتری را می‌توانستیم شاهد باشیم. او احتمالا تمام نکات فنی را به مربیان تیم گوشزد کرده است. سلامتی از همه مسائل اهمیت بیشتری دارد.

این مسابقه بسیار فیزیکی خواهد بود، زیرا هر ۲ تیم نمی‌خواهند طرف مقابل صاحب موقعیت شود. اکنون مثل زمان ما نیست که شناخت از حریفان وجود نداشته باشد، به همین دلیل پنهان کاری قبل از دیدار جام حذفی فایده ندارد. در این شرایط ۲ تیم باید با تمام توان در بازی حاضر شوند و کسب سهمیه در لیگ راحت‌تر از جام حذفی خواهد بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *