پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روز ۵ دی ۹۸ / فال روز تولد، فال حافظ و طالع بینی پنجشنبه

فال روزانه ؛ این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه پنجشنبه ۵ دی ۹۸

https://talakar.com/blog/wp-content/uploads/2019/02/%D9%81%D9%80%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%80%D9%87-daily-omen.jpg

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما تاکنون با یکی از دوستا‌ن تان در مسیری همراه و همگام بودید اما به نظر می‌رسد این روزها دوست شما راه جدیدی برای خود برگزیده است. اگرچه ممکن است شما به خود این اجازه را بدهید که از نقشه‌های خود برای لحظاتی چشم بپوشید، اما این می‌تواند ناشناخته باقی بماند. این مهم نیست که این کشش و جذابیت به کجا منجر خواهد شد(یا اینکه اصلا به نتیجه‌ای نرسد)، امروز را به خودتان خوش بگذرانید و شادمانی و سبکباری را چاشنی زندگی خود کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما ممکن است امروز با فعالیت‌های غیر منتظره‌ای مواجه شوید، سعی کنید‌ آنقدر انعطاف پذیر نباشید که بخواهید پاسخ همه اطرافیان تان را بدهید. انگیزه‌های شما تغییری را در برنامه‌های شما ایجاد می‌کند قبل از اینکه حتی بدانید چه چیزی انتظار شما را می‌کشد. تازمانی که تمام داستان را نشنیده‌اید واکنشی نشان ندهید  و بعد از آن از راه خود برای پیدا کردن هدف خود  منحرف شوید، حتی اگر بواسطه بیان ایده‌های تان هیجان زده شوید. همیشه کار مثبت دیگران را تایید کرده و او را تشویق کنید و مطمئن باشید او  خوشحال خواهد شد،‌ بجای اینکه مدام او را مورد انتقاد قرار دهید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

اگر به نظر تان می‌رسد روز شما تحت کنترل تان است،  انرژی خود را برای تغییر اتفاقات روزمره هدر ندهید. شما ممکن است اعتقاد داشته باشید که آن چیزی که برایتان در راه است به بهترین وجه برای شما مقدر خواهد شد.اما شما بیش از آنچه که فکرش را بکنید با موقعیت خود سازگار هستید. پس اجازه ندهید که احساس نارضایتی و ناامنی در مورد مسائل روزمره باعث شود که شما احساس بدی داشته باشید. در نهایت، اگر بر حوادث و اتفاقات غلبه کنید خوشی و شادمانی را تجربه خواهید کرد پس برای تغییر دادن مسیر خود بیهوده تلاش نکنید چرا که شما توانایی ادامه این مسیر را به راحتی دارید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

در این روزهای تعطیل ممکن است برایتان کمی‌ درگیری و اختلاف بوجود آید چرا که کسی که همواره برای تان دردسر ایجاد می‌کرد این روزها دوباره سر راه شما قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که برایتان مشکل ساز خواهد شد. اما  این قضیه واقعا اتفاق نخواهد افتاد چرا که امتحانی بیش نیست. وظیفه خود را برای حل این بحران انجام دهید ، حتی اگر نمی‌خواهید که احساسات خود را برای دیگری بیان کنید. چرا به کسی نمی‌گویید که واکنشی که در قبال یکی از دوستان یا اعضای خانواده تان نشان داده‌اید به چه علت بوده که این می‌تواند موضوع را تا حدی روشن و قابل درک کند.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

با وجود اینکه احساسات مشتاقانه‌ای اکنون حول شما می‌چرخند اما شما نمی‌خواهید بفهمید که آنها چیستند و همین باعث می‌شود که نتوانید در مسیر شاد و موفقی قدم بردارید. اگر بخواهید این کار را برای مدت طولانی انجام دهید برایتان مشکل ساز خواهد شد، اما این می‌تواند دقیقا همان راهی باشد که لازم است شما و خانواده‌تان انتخاب کنید تا از حوادث ناراحت کننده روز غافل شوید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

مهم نیست که امروز چقدر سخت کار کرده‌اید تا روزتان را به روزی کامل و عالی تبدیل کنید، مسئله‌ای پیش می‌آید  که به نظر نادرست می‌رسد و شما را از راه‌تان منحرف می‌کند. احتمالا باید در قبال شخصیتی که امروز از خود نشان دادید تا امروز را به روزی عالی تبدیل کنید جوابگو باشید. به جای اینکه روی چیزهایی تمرکز کنید که بسیار کم اهمیت و جزیی به نظر می‌رسند، درست این است که وارد کار شوید و آن را انجام دهید تا اینکه در انجام آن تعلل کنید. شاید برنامه ریزی‌های پیشرفته شما باعث شود تا از اتفاقاتی که امروز برایتان افتاده احساس رضایت کنید به این خاطر که می‌دانید شما کاری را انجام دادید که می‌توانستید!

فال روزانه متولدین مهر ماه

این درست نیست که شما کاری را بیشتر از توان خود انجام دهید فقط به خاطر اینکه دیگران احساس راحتی کنند و از تعطیلات خود لذت ببرند. به یاد داشته بشاید که امسال می‌تواند سال متفاوتی برای شما باشد؛‌ شما می‌توانید صاحبخانه بسیار خوبی باشید و در عین حال به فکر نیازهای خود نیز باشید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

اگر احساس می‌کنید که در این تعطیلات چیزی را کم دارید،‌ ممکن است بخواهید بیش از حد جبران آن کمبود را بکنید و در انجام آن اغراق کنید. اما این کار زیاد مفید نیست و باعث هم نمی‌شود کسی احساس بهتری داشته باشد. این فقط به خاطر این است که بر احساس گناه خود سرپوش بگذارید. به جای اینکه وانمود کنید که هر چیزی مانند سال قبل است، دلیل این تفاوت را بفهمید. دانستن و پذیرفتن حقیقت بهترین کاری است که همه می‌توانند انجام دهند.

فال روزانه متولدین آذر ماه

اخلاق و روحیات شما امروز برخلاف روزهای دیگر است و اگر بخواهید تلاش کنید که از بروز احساسات تان جلوگیری کنید ممکن است این اوضاع را بدتر هم بکند. شما می‌توانید بگویید که تغییرات شدید در پیش است،‌ اما می‌دانید که الان نمی‌خواهید با آن روبرو شوید. انکار کردن برای روزهای معدودی می‌تواند چاره ساز باشد اما در دراز مدت نمی‌توانید خود را گول بزنید چرا که نمی‌توان از تغییرات پیش رو اجتناب کرد.

فال روزانه متولدین دی ماه

خیال بافی‌های شما ممکن است امروز گردشی پرماجرا برای‌تان به ارمغان آورده و باعث شوند که دراین گردش کلی تفریح کنید اما این نباید باعث شود که آنها را درست و واقعی بپندارید. مشکل شما این است که اگر زیادی در تصورات خود غرق شوید که احساس کنید این تقدیر شماست و ممکن است هر چیزی که جلوی چشمان شماست را تغییر دهد. مواظب باشید، این روی دیگری از خیالات و تصورات شماست. به واقعیت بازگردید و آنگاه می‌توانید از چیزی که درست و واقعی است لذت ببرید نه آن چیزی که وجود خارجی ندارد.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

اگر بخواهید مدام به این فکر کنید که اتفاق بدی در حال وقوع است و هر لحظه ممکن است رخ دهد، نمی‌توانید آرام باشید. این چیزی است که گردش ماه به اورانوس ناپایدار به شما می‌گوید. این اتفاق زودگذر نیست؛ مسئه ترس شما از تغییر و ناپایداری است. اگر زیادی بخواهید به خیالات و تصورات خود بچسبید، آنها شکننده شده، زیر فشار ترک بر می‌دارند. اما گر اجازه دهید که جریان داشته و در حال جذر و مد باشند،‌ با تغییرات بیرونی کاهش یافته و در کارتان انرژی تازه‌ای خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

اگر چه ممکن است احساس کنید به آخرین اهداف و درجه‌های واقعیت چسبیده‌اید،‌ اما رویاهایتان ممکن است رشد کنند و به طور موقت بر شما غلبه کنند. یک تصور زیبا برای خود ایجاد کنید- عاشقانه یا معنوی- می‌تواند تجربه ای نشاط آور و لذت بخش باشد. اما شما باید راهی برای غلبه بر ترس‌تان از پیش رفتن و جلو رفتن در مسیری جدید پیدا کنید. نگران نباشید؛ حتی در دریای خیالات‌تان غرق شدید مطمئن باشید به زودی به ساحل نجات دست خواهید یافت./sdlvy

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *