چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴ قبل از ظهر به وقت تهران

فال روزانه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۶

این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶

fal-roozaneh-WwW.dustaan.com_2
فـال روزانـه – Daily Omen

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز باید عمل گرایی خود را نشان دهید و اموری را که در دست دارید از مرحله ی مقدماتی به مرحله ی عملی برسانید. ماه نو در صورت فلکی ثور دومین خانه یعنی خانه ی خود ارزشی را تحت تأثیر قرار می دهد و موجب می شود بر به دست آوردن نتایج محسوس تمرکز کنید و افکار غیر واقعی را از خودتان دور کنید. اما لزومی ندارد که یک باره دست به معجزه بزنید. امروز اگر به مقدار اندکی پیشرفت کنید کافی است تا در مسیر درست قرار بگیرید و به این ترتیب می توانید زیربنای موفقیتی پایدار را رقم بزنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

در لبه ی یک فرصت استثنایی قرار گرفته اید که می تواند مسیرتان را به طور کل عوض کند. امروز در طالع شما خورشید گرفتگی به چشم می خورد، از این رو مجموعه ای از احساسات با طراوت غافلگیرتان می کنند و موجب می شوند که مسیر درست را انتخاب کنید. اما باید با احتیاط پیش بروید، زیرا به نظر می رسد که افکارتان از اعمال تان پیش افتاده اند. خوشبختانه تا زمانی که در گردباد افکارتان گیر نیفتاده اید، می توانید رویاهایی را که در سر دارید به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است با چیزهایی برخورد کنید که برخلاف ظاهرشان به نظر می رسند، زیرا ماه نو در طالع شما به دوازدهمین خانه یعنی خانه ی اسرار وارد شده است. تکه های اصلی معما ممکن است هنوز پیدا نشده باشند، بنابراین نمی توانید تصویر کلی را به درستی درک کنید و باید اطلاعات بیشتری به دست آورید. هر چیزی که در اطراف تان اتفاق می افتد را یک سرنخ بدانید، حتی اگر دلیل روشنی برای آن پیدا نکردید. دنبال کردن امور عجیب و مرموز بدون این که بدانید شما را تا کجاها خواهند برد، باعث می شود تا در مسیری غیر مستقیم به سوی شک و تردید حرکت کنید. ایمان داشته باشید؛ بدانید که گنج هایی در تاریکی ها پنهان شده اند، فقط باید جرأت پیدا کردن شان را به دست آورید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

اگرچه دیگران می توانند کمک تان کنند تا امروز بر سر وظایف تان بمانید، اما نباید توصیه های آن ها را کورکورانه دنبال کنید. خورشید گرفتگی در طالع شما بر یازدهمین خانه یعنی خانه ی شبکه های اجتماعی سایه می افکند، بنابراین می توانید به دوستان تان رجوع کنید که راهنمای قابل اعتمادی در این مسیر هستند. در یک دو راهی گیر افتاده اید؛ هر کدام از مسیرها را که انتخاب کنید دیگر راه برگشتی وجود نخواهد داشت. تا می توانید وقت بگذارید تا پیامدهای تصمیمات کنونی تان را بررسی کنید و سپس در مسیر انتخابی پیش بروید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است احساس کنید که کسی کلید نورافکنی را که به سمت فرصت های شغلی شماست دست کاری می کند. این حرکت ناگهانی شما را شگفت زده خواهد کرد، زیرا خورشید گرفتگی ای که در دهمین خانه از طالع شما یعنی خانه ی موقعیت های اجتماعی اتفاق افتاده موجب می شود تا افق های جدیدی در زمینه ی شغلی پیش روی تان قرار بگیرند. خوشبختانه می توانید تصمیمات مثبتی اتخاذ کنید که اهداف بلند مدت تان را تحت الشعاع قرار می دهند، البته باید زود بجنبید و موقعیت را بسنجید. اما سعی کنید زمان را به خاطر فکر کردن زیاد از دست ندهید. زمان بررسی و برنامه ریزی به پایان رسیده است؛ اکنون زمان آن است که دست به کار شوید و رویاهای تان را عملی کنید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

از انرژی ماه نو در صورت فلکی ثور استفاده کنید تا بتوانید نقشه های کاربردی برای آینده ی تان طرح ریزی کنید. فعل و انفعالات کهکشانی بر نهمین خانه از طالع شما یعنی خانه ی ماجراجویی ها تأکید می کنند، از این رو ممکن است برنامه هایی برای اوقات آخرهفته داشته باشید. یا شاید هم به این فکر می کنید که همه چیز را درگرگون کنید، مثلاً به یک سفر خارجی بروید یا مسیری معنوی را در پیش بگیرید. اکنون همه چیز شدنی و ممکن است، فقط باید به خاطر داشته باشید که تغییرات را به آهستگی و با تأملی محتاطانه دنبال کنید. اگر کاری ارزش انجام دادن را دارد، پس ارزش وقت گذاشتن و درست انجام دادن را هم دارد.

فال روزانه متولدین مهر ماه

موضوع اصلی امروز تجربه ی مسیرهایی است که لذت های جدیدی را در اختیارتان قرار می دهند، زیرا ماه نو در صورت فلکی ثور به هشتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی روابط و صمیمیت ها قدم گذاشته است. این که بخواهید هم به اولویت های تان توجه کنید و هم اوقاتی را صرف امور دلپذیر مانند خوردن غذاهای خوشمزه و گوش کردن به موسیقی های پر احساس کنید گمراه کننده به نظر می رسد. آن قدر زمان ندارید که خودتان را با مسایلی این چنین سرگرم کنید، باید تا می توانید از لحظه های پیش رو نهایت استفاده را ببرید. خوب فکر کنید و ببینید که می خواهید در مسیر زندگی به چه چیزی دست پیدا کنید، زیرا هر تصمیمی که اکنون اتخاذ کنید می تواند تأثیر به سزایی در آینده ی شما ایجاد کند.

فال روزانه متولدین آبان ماه

به دست آوردن ثبات در روابط کنونی تان مانند یک شمشیر دو لبه شده است. به دنبال امنیت عاطفی و احساسی هستید، اما امنیت بیش از حد موجب می شود تا از خود راضی به نظر برسید. ماه نو در صورت فلکی ثور به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی معاشران وارد شده است و زمینه را برای امور ماورایی فراهم کرده، از این رو می توانید مراسمی معنوی با دوستان تان ترتیب دهید. مراسم را ساده برگزار کنید، مثلاً شمع روشن کنید و اهدافی را که برای ماه آینده در نظر دارید به زبان بیاورید. هر تصمیمی که می گیرید باید اطمینان حاصل کنید که هدفی آگاهانه پشت آن قرار گرفته باشد.

فال روزانه متولدین آذر ماه

ماه نو در صورت فلکی ثور به ششمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی خود بهسازی وارد شده، پس فرصت مناسبی است تا به امور مربوط به سلامتی توجه کنید. معاینات سالیانه را انجام دهید و جهت بررسی سلامت دندان های تان از پزشک مربوطه نوبت بگیرید. برای ارزیابی رژیم غذایی کنونی تان کمی بیشتر وقت صرف کنید و به برنامه های ورزشی تان هم نگاهی بیندازید. سعی کنید به این فکر کنید که چه طور می توانید سلامتی تان را با تغییرات کوچک در زندگی روزانه افزایش دهید، البته این تغییرات باید در طول زمان ثابت شده باشند. اگر می خواهید زندگی تان پر از ماجراجویی باشد، اول از همه باید به سلامتی جسم تان توجه کنید.

فال روزانه متولدین دی ماه

شاید به تازگی نتوانسته اید وقت مناسبی را برای استراحت، تفریح و یا امور عاشقانه پیدا کنید، اما یک تغییر کوچک در برنامه ریزی های تان می تواند آغاز مرحله ی جدیدی را در زندگی تان رقم بزند. فکر نکنید که قرار است چیز خارق العاده ای اتفاق بیفتد، شما خودتان هستید که باید این اتفاق را رقم بزنید. ماه نو در صورت فلکی ثور به پنجمین خانه در طالع شما که به ویژگی نشان دادن قابلیت های فردی مربوط است وارد می شود و تشویق تان می کند تا در یکی از این روزها دست به کار شوید. کاری که در پیش گرفته اید ممکن است بازگشت به کودک درون، بررسی خلاقیت ها یا حتی توجه به امور عاشقانه باشد. اگر می خواهید که رویاهای تان به واقعیت تبدیل شوند باید خستگی ناپذیر باشید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز باید با موضوعات پایه دست و پنجه نرم کنید، مثلاً این که به خاطر امنیت عاطفی و احساسی که خانه و خانواده در اختیارتان می گذارد چه بهایی باید بپردازید. اکنون زمان آن است که به طور عمیق در روح تان به کنکاش بپردازید. این کنکاش به معنی پرسه زدن در خاطرات کودکی و گم شدن در ضمیر ناخودآگاه نیست. اما جالب است که بدانید این بازگشت به گذشته موجب می شود تا بتوانید درباره ی آینده ی تان تصمیم بگیرید، زیرا ماه نو در صورت فلکی ثور چهارمین خانه را در طالع شما که به خانه ی ریشه ها معروف است فعال می کند. شکستن الگوهای ناخودآگاه گذشته موجب می شود تا در طولانی مدت روابط سال تری داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

ریتم روزانه ی زندگی تان دوباره سرعت گرفته و اصلاً اهمیتی ندارد که چه قدر کار روی سرتان ریخته است. اما با وجود مشغله های اضافه شده، باز هم این قابلیت را دارید که افکارتان را به شکلی واضح با دیگران در میان بگذارید. ماه نو در صورت فلکی ثور سومین خانه را در طالع شما یعنی خانه ی روابط تحریک می کند و موجب می شود تا روزهای فعال و پر مشغله ای در ماه آینده داشته باشید. خودتان را با جریانات فعلی هماهنگ کنید، آن چه را در ذهن تان می گذرد با دیگران در میان بگذارید و هیچ فرصتی را از دست ندهید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *