چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸ قبل از ظهر به وقت تهران

فال روزانه دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۶

این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶

فـال روزانـه – Daily Omen

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز می توانید از دانشی که دارید سود ببرید، البته اگر آن را شکلی عملی به کار ببندید و ذهن تان را متمرکز کنید. متأسفانه، اگر حواس تان پرت شود ممکن است از مسیر اصلی منحرف شوید و وقت ارزشمندتان را بیهوده تلف کنید. کمی به خودتان فرصت خیال پردازی دهید و به خاطر این که به اندازه ی کافی کارآمد نیستید خودتان را سرزنش نکنید. یادتان نرود که باید بذر اهدافی را که در سر دارید اول از همه در رویاهای تان بپرورانید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

اهداف بلند مدتی که مشخص کرده اید ممکن است با واقعیت جور نباشند. اگر سعی کنید هر طور شده به آن ها دست پیدا کنید، نتیجه  ای جز دلسردی نخواهید دید. فکر نکنید که اگر تلاش و پشتکار نشان دهید، همه چیز خود به خود از عالم خیال به واقعیت تبدیل خواهد شد. به آرمان هایی که در سر دارید واقع بینانه نگاه کنید، باید بفهمید که آیا می توانید چنین اهدافی را طبق یک نقشه ی منطقی به پیش ببرید یا نه. عبور از این مرحله ی ابتدایی الزامی است، پس از آن می توانید درباره ی ادامه ی مسیر تصمیم بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز به نظر می رسد که مدام از یک رویا به رویای دیگر می پرید و آن قدر صبر نمی کنید که رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید. اگر تصمیم دارید که همین طور ادامه دهید و خودتان را از واقعیت جدا نگه دارید، حداقل سعی کنید تا جایی که امکان دارد رویاهای تان را آگاهانه انتخاب کنید. اما این را هم بدانید که نباید خودتان را آن قدر غرق عقل و منطق کنید که دیگر جایی در عالم خیال نداشته باشید. فاصله ی اندکی است بین آن چه به چشم می بینید و آن چه در خیال تصور می کنید، حواس تان باشد که رویاهای تان شما را به اشتباه هدایت نکنند.

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز به سختی می توانید جلوی احساسات تان را بگیرید، از این رو علاقه مندید که مرزهای بین خودتان و بهترین دوستان تان را از میان بردارید. بسیار مشتاق اید که در یک جمع شلوغ حضور داشته باشید و با کسانی که دوست شان دارید درآمیزید. اما حواس تان را جمع کنید و با احتیاط گام بردارید، زیرا ممکن است احساسات تان شما را به تله بیندازند. رویاهای رنگارنگی که اکنون دارید به تحقق اهداف تان کمک خواهند کرد، البته تا زمانی که آن ها را با واقعیت اشتباه نگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز دل تان می خواهد که بر ابرهای عالم خیال سوار شوید و به این سو و آن سو بروید، اما حواس تان باشد که تعهداتی را که باید انجام دهید فراموش نکنید. به نظر می رسد که نمی توانید مسئولیت های تان را کنار بگذارید، از طرفی هم نمی توانید خیلی جدی به آن ها بپردازید. سعی کنید یاد بگیرید که چگونه بین این دو حرکت کنید، یعنی هم به خیالات رنگارنگ سرگرم شوید و هم در واقعیت قدم بردارید. اکنون کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید، اما اگر بتوانید این دوگانگی را مدیریت کنید به نفع تان خواهد بود.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز اگر بخواهید به کمک های دیگران تکیه کنید گمراه خواهید شد، پس بهتر است خودتان به تنهایی پیش بروید. البته فکر نکنید که امروز همه قصد فریب دادن شما را دارند، فقط این که ممکن است حرف هایی که بین شما و دیگران رد و بدل می شود موجب بدفهمی گردد و منظور همدیگر را درست متوجه نشوید. شاید فکر می کنید که با دقت به حرف هایشان گوش می دهید، اما باز هم احتمال دارد که قصد و نیت آن ها را اشتباه برداشت کنید. سعی نکنید برای این که چیزی را بفهمید، به گمانه زنی های غلط روی بیاورید.

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز باید به خودتان افتخار کنید، زیرا این قابلیت را دارید که همه چیز را با دقت بسنجید و مهم ترین امور را برگزینید. این فرآیند دسته بندی کردن اطلاعات چیزی است که فعلاً باید با آن دست و پنجه نرم کنید. چیزی که این قابلیت را به شما داده قدرت عقل و منطق نیست، بلکه این رویاهای تان است که بیش از پیش فعال شده اند. پس سعی نکنید که افکارتان را مهار کنید، بلکه از این فرصت استفاده کنید، زیرا ممکن است در طولانی مدت به نفع تان باشد. از ضمیر ناخودآگاه تان بهره بگیرید، چرا که موجی از فرصت های شگفت انگیز را پیش روی تان قرار خواهد داد.

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز یک روز ویژه است، زیرا می توانید دست به یک کار فوق العاده بزنید، مثلاً خلق یک اثر هنری یا تزیین محل کارتان. اما ممکن است که فعالیت های روزانه وقت تان را بگیرند و نتوانید به امور هنری بپردازید. به شما توصیه می شود که هنرتان را با کاری که باید انجام دهید پیوند بزنید. جلوی افکاری را که به سرتان می زند نگیرید، این استعداد هنری تان را با خلاقیت به کار بگیرید تا دنیا را به جایی تبدیل کنید که بسیار زیباتر از قبل شود.

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز دچار خیالات واهی شده اید، اما اگر دست از خیال پردازی برداید همه ی مشکلات خود به خود حل خواهند شد. درست است که باید برای خودتان هم وقت بگذارید، اما اگر از واقعیت ها فرار کنید در طولانی مدت چیزی عوض نخواهد شد و شادی به سراغ تان نخواهد آمد. به جای این که وقت تان را بیهوده تلف کنید، سعی کنید تا بهترین افکارتان را به واقعیت تبدیل کنید. اگر می خواهید به ستاره ها دست پیدا کنید باید اول از همه یک نردبان بسازید!

فال روزانه متولدین دی ماه

اهدافی که در سر دارید برای متمرکز شدن روی کاری که در پیش گرفته اید کافی نیستند. به نظر می رسد که دست به هر کاری که می زنید نتیجه ی عکس می گیرید، یعنی بیشتر حواس تان پرت می شود و نمی توانید به تعهدات عمل کنید. بهتر است به سراغ کسی بروید که می تواند کمک تان کند، در غیر این صورت مجبور می شوید که بعداً بهای سنگینی بپردازید. به نفع تان است که اول وظایف تان را انجام دهید و بعد به کارهای دیگر بپردازید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز باید خیلی دقیق پیام تان را منتقل کنید، زیرا موفقیت یا شکست شما به این قابلیت بستگی دارد. حواس تان باشد که مسیر خلاقیت تان را با نظم و ترتیب بیش از حد خراب نکنید، بگذارید همه چیز خود به خود اتفاق بیفتد. به این ترتیب کارآمدتر خواهید شد، البته اگر دست از سرسختی بردارید. چنین رویکردی کمک تان می کند تا پیام تان را موثرتر انتقال دهید. بر اساس متن از پیش تعیین نشده حرف نزنید، بلکه اجازه دهید که همه چیز طبیعی به نظر برسد.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز از خودتان خیلی مطمئن هستید، اما ممکن است ناخواسته به تردید و گمراهی کشیده شوید. به نظر می رسد که نمی توانید برای عملی کردن اهداف تان از انگیزه های هنری که در سر دارید استفاده کنید. نیاز دارید که به اطلاعات خاصی دست پیدا کنید، اما حواس تان باشد که این احساس نیاز مانع راه تان نشود. امروز به نفع تان است که دانشمند گونه عمل نکنید، بلکه فیلسوفانه جلو بروید تا بین رویا و واقعیت تعادل برقرار کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *