شنبه , ۶ ام مرداد ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ قبل از ظهر به وقت تهران

طرز ساخت قفسه شش ضلعی بر روی دیوار شما!

قفسه های شش ضلعی این روز ها بسیار مد شده و در اغلب خانه های سافت می شود. ساخت این قفسه ها چندان کار دشواری نیست کافیست مواد مورد نیاز را تهیه کرده و کمی وقت و حوصله صرف کنید!

طرز ساخت قفسه شش ضلعی بر روی دیوار شما!

شاید طراحی دیوارها با قفسه‌های شش‌ضلعی را دیده‌باشید چراکه این‌روزها خیلی باب شده‌است و زیاد به‌چشم می‌خورد. قفسه‌های شش‌ضلعی معمولا ازجنس چوب ساخته می‌شوند و در بازار فراوان هستند.

می‌خواهم یک راه درست‌وحسابی برای داشتن این شش‌ضلعی‌ها به شما پیشنهاد کنم تا خودتان دست‌به‌کار شوید و آن‌ها را برای تزیین دیوار اتاق‌تان بسازید. یکی از جذابیت‌های این ایده آن است که با داشتن چندتا از آن‌ها و چیدمان‌شان در کنار هم می‌توانید طرحی تداعی‌کننده‌ کندوی زنبور عسل بسازید. کافی است همت کنید و تعداد زیادی از آن‌ها را بسازید.

همه آن‌ چه نیاز دارید:چوب‌بستنی (هرچه بیشتر بهتر)، الگوی شش‌ضلعی منتظم، چسب مایع، قیچی

برای ساختن قفسه شش‌ضلعی، نیاز به الگوی صحیح دارید که طرح‌تان کج‌وکوله از آب درنیاید. پس یا خودتان یک شش‌ضلعی دقیق رسم کنید یا یک طرح در اینترنت پیدا و چاپ کنید. طول ضلعِ شش‌ضلعی باید به‌اندازه طول چوب‌بستنی‌تان باشد. مانند تصویر، الگو را پیاده کنید و ضلع‌های غیرمجاور را علامت بزنید.

ابتدا سه عدد چوب‌بستنی را روی سه ضلعی که علامت زده‌اید، بگذارید. سپس سه چوب‌بستنی دیگر را روی سه ضلع دیگر قرار بدهید و با چسب مایع گوشه‌هایش را بچسبانید.

این کار را در چندین مرحله تکرار کنید تا یک شش‌ضلعی حجم‌دار بسازید. هرچه بیشتر پیش بروید، سطح قفسه‌تان بیشتر خواهدشد و می‌توانید چیزهای متنوع‌تری رویش قرار بدهید. چوب‌بستنی، باقی مانده بستنی‌های چوبی است که خورده‌اید و قاعدتا نباید این‌همه بستنی خورده‌باشید اما نگران نباشید؛ می‌توانید آن‌ها را از خرازی‌ها تهیه کنید. به این ترتیب با اجرای این ایده روی دیوار اتاق‌تان، طرح چشم‌نوازی ایجاد کرده‌اید. چطور بود؟

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *