چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس بدون آرایش شکیرا در ۳۸ سالگی!

مجله انلاین دوستان :  شکیرا ۳۸ سال سن دارد و تا کنون ۲ بار باردار شده و ۲ پسر دارد. در ادامه عکسی از چهره بدون آرایش شکیرا و بیوگرافی او را خواهید خواند.

شکیرا در ۲ فوریهٔ ۱۹۷۷ در کلمبیا به دنیا آمد. او تنها فرزند پدر و مادرش می باشد. پدربزرگ و مادر بزرگ پدری او از لبنان به نیویورک مهاجرت کرده بودند، جایی که پدر شکیرا در آن به دنیا آمد. مادر او هم تبار اسپانیایی و ایتالیایی دارد.

او اجرا را در مدرسه آغاز کرد و توانایی‌های خود را در سبک‌های راک اند رول، لاتین و عربی همراه با رقص عربی معروف خود، نشان داد. زبان مادری او اسپانیایی است و همچنین او مسلط به زبان‌های انگلیسی،عربی،پرتغالی، ایتالیایی،فرانسه و کاتالانی است.

عکس بدون آرایش شکیرا در 38 سالگی!
عکس بدون آرایش شکیرا در ۳۸ سالگی!

شکیرا اولین شعر خود را در سن ۴ سالگی با نام ‘La Rosa De Cristal’ سرود. هنگامی که بزرگ می‌شد، پدرش را می‌دید که با ماشین تحریر، داستان می‌نوشت و مجذوب این کار شد و یکی از دستگاه‌ها را برای هدیه کریسمس تقاضا کرد.

او در سن هفت سالگی به آرزوی خود رسید و شعر نوشتن را ادامه داد. این اشعار در نهایت به ترانه تبدیل شدند.

در سن دوسالگی، برادر بزرگش در تصادفی با موتور سیکلت کشته شد و در هشت سالگی، اولین ترانه خود را با نام “Tus gafas oscuras” نوشت که از عینک دودی پدرش که برای غم و اندوهش به چشمانش زده بود، الهام گرفته بود.
شکیرا تعداد زیادی جایزه برنده شده است. او ستاره‌ای در پیاده‌روی شهرت هالیوود دارد. او برنده ۵ جایزه از جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی، ۲ جایزه گرمی، ۸ جایزه از جوایز گرمی لاتین، ۷ جایزه موسیقی بیلبورد و ۲۸ جایزه از جوایز موسیقی لاتین بیلبورد است. او همچنین یک بار در گلدن گلوب نامزد شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *