پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۸ قبل از ظهر به وقت تهران

سیدحسین حسینی : دارم روزهای آخر فوتبالم را پشت سر می‌گذارم

سیدحسین حسینی، سنگربان تیم استقلال:  هیچ چیز تمرین گروهی نمی‌شود. فضایی ایجاد شده که من فکر می‌کنم دارم روزهای آخر دوران فوتبالم را پشت سرمی‌گذارم. تحمل ۷۰ روز خانه‌نشینی و دوری از تمرینات گروهی سخت است.

ما از طریق آقای علی ربانی، مربی بدنسازمان با آقا فرهاد در تماس هستیم و هر ۲ یا ۳ روز یک بار فیلم تمرین‌های‌مان را می‌فرستیم. طبیعی است که اگر الان تیم ما دور هم جمع بود کار برای مربیان هم راحت‌تر می‌شد.

ورزشگاه انقلاب یک ورزشگاه خصوصی نیست و آدم‌های زیادی آنجا رفت و آمد دارند و این موضوع می‌تواند سلامت همه ما را تهدید کند. ما مثل پرسپولیس ورزشگاه خصوصی نداریم. آنها در درفشی‌فر راحتند.

فاصله اجتماعی در فوتبال امکان‌پذیر نیست. شاید پرسپولیس به خاطر اینکه ورزشگاه اختصاصی دارد خیالش راحت باشد اما ما چنین امکاناتی نداریم و اگر هم داشتیم باز هم نمی‌شد در بازی‌ها این مسائل را رعایت کرد. شما تصور کنید فقط یک نفر ناقل باشد آن وقت چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

اگر ما درباره شروع نشدن لیگ حرف بزنیم بعضی‌ها فکر می‌کنند استقلال از شروع لیگ می‌ترسد. من به این دوستان پیام می‌دهم که چنین تفکری نداشته باشید. استقلال هرگز از شروع لیگ نمی‌ترسد چون ما شانس بالایی برای قهرمانی داریم.

امیدوارم آن کسی که می‌خواهد نامه شروع لیگ را امضا کند ما را هم مثل خانواده خودش در نظر بگیرد و بعد فرمان شروع لیگ را صادر کند. به نظر من جان آدم‌ها مهم‌تر از یک جام است.

بروید وضعیت داوری سال‌های اخیر استقلال را بررسی کنید، ببینید چند امتیاز از ما گرفته شده است. فصل قبل هم همین اشتباه‌ها باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم.

شخصاً منتظرم تا دیگر داوران هم بیایند و اعتراف کنند و بگویند کجا علیه استقلال سوت زدند. مطمئن باشید دایره اشتباه‌هایی که به ضرر ما شده خیلی وسیع است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *