چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶ قبل از ظهر به وقت تهران

بیوگرافی و عکس های دیدنی حامد همایون

سلفی زیبای حامد همایون، خواننده ۳۴ ساله موسیقی پاپ به همراه مادرش؛ وی متولد نوزدهم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در شهر زیبای شیراز می باشد.

بیوگرافی سید حامد همایون

حامد همایون متولد نوزدهم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در شیراز بوده و دارای فوق لیسانس مهندسی آبیاری و زه‌کشی و همچنین لیسانس خاک‌شناسی از دانشگاه ازاد می باشد.

گیتار و پیانو از سازهای اصلی وی بوده و به ذلیل سبک خاصی که دارد در ۲ سال اخیر به محبوبیت فراوانی در میان هوادران موسیقی کشورمان رسیده است.

حامد همایون» با برگزاری بیش از ٢٣٠ کنسرت طی ۵ ماه و پس از انتشار فقط یک آلبوم، رکورددار اجرای کنسرت است.

این خواننده ۳۴ ساله نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی در مؤسسه محک برگزار کرده است.

بیوگرافی و عکس های دیدنی حامد همایون

او که آثارش در سال ۱۳۹۴ با استقبال مخاطبان مواجه شد آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ را اجرا کرده‌ است.

نخستین حضور او در قاب تلویزیون، به ویژه برنامه شب یلدای ۹۵ بازمیگردد، که به صورت زنده از برج میلاد برای ویژه برنامهٔ شبکه پنج برنامه خواند.

این خواننده در آغاز توسط پروژه استعدادهای موسیقی ایران مؤسسه ترانه شرقی معرفی شد.

حامد همایون در شهرستان‌های مختلف کشور روی صحنه رفته و در خارج کشور نیز اجراهایی در انگلستان ، آلمان ، هلند و سوئد داشته است و به زودى در استانبول (ترکیه) ، دبى ، تور استرالیا و کانادا نیز اجرا خواهد داشت.

اکثر اثار وی فضای شاد داشته و انرژی زیادی را به شنوده القا می کند.

وی در این خصوص می گوید : «بیشتر ترانه‌ها در کشور ما حس غم را منتقل می‌کنند و از ناله و خیانت و سیاهی می‌گویند. ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه‌های شاد و مثبت باشیم.»

حامد همایون در مهر ماه سال ۱۳۹۹ به کرونا مبتلا شد و از طریق صفحه اینستاگرامش، ابتلایش به ویروس کرونا را با هوادارانش در میان گذاشت.

ازدواج حامد همایون

حامد همایون مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است.

ماجرای ممنوع التصویری حامد همایون

در اردیبهشت سال ۱۳۹۸، شایعاتی مبنی بر ممنوعیت صدا و تصویر حامد همایون در صدا و سیما منتشر شد. چند روز بعد، همایون این خبر را تأیید کرد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«سلام … این پست یه پست مخصوصه بابت تشکر ویژه از صداوسیمای عزیز که تا به امروز بدون هیچ چشم داشتی هرآنچه ازدستمون برمیومد بدون هیچ گونه چشم داشت مالی انجام دادیم. از حذف عادل فردوسی پور و چهره‌های محبوب این مردم تا ممنوع شدن صدا و تصویر من، روز به روز درحال پیشرفت هستید تبریک ویژه منو بپذیرید»

به نظر می رسد این ممنوع التصویری به دلیل عکس یادگاری این خواننده با یکی از چهره های مطرح موسیقی خارج از کشور است!

۴.۷/۵ - (۷ امتیاز)

۲ دیدگاه‌ها

  1. حامد همایون چیز غزنفریه

  2. این کپشنی که برای عکس حامد با ارزو مرجانی گذاشتید شایعست حامدم اصا نه ازدواج کرده نه نامزد داره به خاطر اینکه دونفر بیشتر به سایتتون سر یزنن شایعه نسازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *