پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

دختر ۱۶۰ کیلویی پس از ۱۰۰ کیلو لاغری تبدیل به یک ستاره شد! +عکس

یک زن انگلیسی که پس از  به دنیا اوردن پنجمین فرزندش دچار اضافه وزن شدید شده بود با کم کردن ۱۱۵ کیلوگرمی از وزن خود به ستاره شبکه های اجتماعی انگلیس تبدیل شده است.

زن انگلیسی 115 کیلوگرم وزن خود را کاهش داد و به ستاره شبکه های مجازی تبدیل شد (عکس)

یکی از ساکنین شهر یورک شر شمالی در انگلیس پس از متولد شدن پنجمین فرزندش ۱۱۵ کیلوگرم وزن کم کرد و به ستاره فضای مجازی تبدیل شد.

به گزارش اسپوتنیک ، سیمون گیتلی ۳۵ ساله طی دوران بارداری پنج فرزند خود ۱۱۵ کیلوگرم اضافه وزن پیدا کرد. او برای رسیدن به وزن و فرم ایده ال به ورزش کردن پرداخت و رژیم غدای خود را تغییر داد. سیمون در حال حاضر ۵۰ کیلوگرم وزن دارد. این زن هر روز ساعت ۵ صبح به دویدن و پیاده روی با سگ خود می پردازد و دو بار درهفته نیز به باشگاه ورزشی میرود.
در صفحه وی در اینستاگرام بیش هزاران نفر عضو می باشند. به گفته وی بسیاری ازمردها سوالاتی در مورد کاهش وزن پس از زایمان را می پرسند و می گویند که همسر آنها نمی توانند پس از زایمان وزن خود را کم کنند. همچنین نگرانند که همسر آنان پس از زایمان فرم ایده ال بدن خود را از دست می دهند. وی اضافه کرد من همراه با فرزندانم نیز تمرین می کنیم که آنها آنرا به عنوان یک بازی و سرگرمی می بینند.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *