سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ قبل از ظهر به وقت تهران

کاوه خداشناس در نقش شهید شهریاری

تصویربرداری اولین مجموعه تلویزیونی مربوط به شهدای هسته‌ای با موضوع زندگی شهید شهریاری آغاز شده است. این سریال بناست در سال ۱۴۰۰ روانه آنتن شود.

کاوه خداشناس در نقش شهید شهریاری

پس از ۱۰ سال از شهادت شهید شهریاری، معاونت امور استان‌های صداوسیما تصمیم گرفته سریالی با موضوع زندگی شهید شهریاری بسازد. این سریال که نام اولیه اش «آن وقت صبح» است، در ۳۰ قسمت نوشته شده و در آن از یک سال قبل تا روز شهادت این دانشمند هسته‌ای به تصویر کشیده می‌شود. همچنین سریال گریزی به اتفاقات حوزه هسته‌ای در چند سال بعد از شهادت دارد. این سریال با مشارکت سازمان انرژی اتمی و استانداری زنجان تولید می‌شود.

کارگردانی سریال را حسین تبریزی بر عهده دارد. تبریزی در کارنامه خود کارگردانی سریال‌هایی نظیر «تا رهایی» و «قسم» را دارد. همچنین او حدود ۳۰ فیلم تلویزیونی در حوزه‌های مختلف کارگردانی کرده است. از نکات قابل توجه این سریال که مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، این است که بازیگران بسیاری بناست در آن ایفای نقش کنند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، قرار است حدود ۵۰۰ بازیگر و شخصیت در این اثر ایفای نقش کنند.

سریال در لوکیشن‌هایی واقع در زنجان که زادگاه شهید شهریاری است و بخش‌هایی هم در تهران تصویربرداری خواهد شد. همچنین بخش‌هایی از کار نیز در شهر شیراز به تصویر درخواهد آمد و برای ایفای نقش شهید شهریاری، کاوه خداشناس انتخاب شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *